• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-04-29 10:47:25 följande:
      Jobbar...

• Daa

Kram, Villemoa!

Leksi: hur gick det hos MVC? Tänk, snart är bebisen här!
    Tack, förresten, det gick ganska bra på joggingturen. Jag känner att det inte är rätt att klaga över att maken är ivrig att starta tvättmaskinen, men igår var det andra gången han lyckades slänga i mina löparkläder innan jag hann dit och norpa dem från tvättkorgen (hade inte hunnit tvätta dem tidigare... ). Alltså var de rena, men blöta, när det var dags för mig att ge mig iväg. Fick skrapa ihop lite annat...

Fru Sy: så kul med alla beställningarna! *hurrar för fru Sy* Och så gullelammen.

Ninnis: vi är med dig och hejjar på dig (själv planerar jag att gå kurs hos dig om hur man styr tankebanor ). Hur var det nu... <`== ==´>
    Hoppas att det snart blir ordning på torpet, huset.

Hej, fru Bygg! *vinkar* Ska hålla tummarna för bra visningar. (för övrigt, så jobbar jag också. )

• Leksi

Fru Bygg skrev 2010-04-29 09:22:25 följande:
    Inget nytt Leksi?

Nope... Bebisen buffar lite, men annars är det lugnt. =) Vi har tid kvart i tre hos MVC och det lutar väldigt starkt just nu åt att det blir till att åka dit... Annars får väl vattnet gå typ nu eller nåt! {#lang_emotions_tongue_out}

Sitter och funderar på om vad man borde passa på att göra så här de sista dagarna innan man blir förälder. Jag menar, det är ju max fyra dagar kvar innan livet förändras för alltid oåterkallerligt. Kanske passa på att komma iväg och se Avatar i 3D? Gå på restaurang?

Fru Bygg - håller tummarna allt jag kan för att visningen idag ska gå bra! Är det öppen visning ikväll som gäller eller? Usch så nervöst...

Ninnis, kraaam! Några trevliga planer för helgen?

Grattis Fru Sy till alla beställningarna! Snart kan du jobba halvtid med egna firman! Skönt att du får gå hem tidigt idag efter flera sena kvällar.

Hihi, nu spelar de "PataPata" på radion och av någon anledning kommer jag då att tänka på Hvidis... {#lang_emotions_kiss}

Daa, javisst blir det mycket tvätt när man tränar? Det gäller att ha lite olika uppsättningar. Fast det är ju en fördel med jogging (jämfört med att åka till gymmet menar jag) - att det inte är så många som ser vad man har på sig...

• Fru Bygg

Leksi; det är bokade visningar som gäller. Det är en bokad idag och sen är det 10 till på måndag. Det är nervöst och spännande. Många saker att plocka undan nu när man harr en busig liten tjej som drar fram allt!
    Spännande med bebis inom kort. Passa på att gå ut och ät och gå på bio om du orkar nu. Det kommer att bli lite tid till det sen när ert underverk har tittat ut. Då nöjer man sig med att titta på henne/honom.
    Hör du av dig till oss när det händer?

• Daa

Precis, bara man springer tillräckligt fort.

Leksi skrev 2010-04-29 11:59:39 följande:
     Daa, javisst blir det mycket tvätt när man tränar? Det gäller att ha lite olika uppsättningar. Fast det är ju en fördel med jogging (jämfört med att åka till gymmet menar jag) - att det inte är så många som ser vad man har på sig...
    Envis krabat du har där. Restaurang låter trevligt. När jag såg Avatar i 3D blev jag åksjuk, men då var jag ju också ganska så nygravid.
    (vet inte varför min text blir grå just nu och inte heller hur jag ska ändra på det)
  • Leksi

Ok då förstår jag Fru Bygg. Håller ni i dem själva eller har ni en mäklare som tar hand om dem? När vi sålde vår lägenhet för två år sedan höll vi i alla visningar själva & det var meckigt! I vilket fall som helst är det jobbigt att plocka undan alla personliga saker och hålla snyggt till varje visning. Man har aldrig så snyggt hemma som när man ska sälja...

Så klart håller jag er uppdaterade! Om någon vill ha sms med snabbare besked är det bara att inboxa. {#lang_emotions_laughing}

Jaa, kanske skulle se om det går någon bra film imorgon eftermiddag på bio. Maken är ledig & sitta still är inga problem för mig (till skillnad från att gå då vilket omöjliggör all form av shopping, museibesök eller liknande).

• Leksi

Åh fy, det har jag inte tänkt på att man kan bli illamående av 3D... Jag har jättelätt för att må illa/bli sjösjuk och hatar det! Hm.

• Fru Bygg

Vi har en mäklare som håller i det. Det kostar ju lite, men det känns som om det är värt det i vårt fall.

Jag inboxar mitt  nummer, så kan jag hålla tråden uppdaterad!

• Daa

Det var ingen annan i sällskapet som blev illamående iaf, så det kan ju ha berott på mitt tillstånd.
    Svårt att veta innan. Bortsett från illamåendet var det riktigt häftigt med 3D.

Leksi skrev 2010-04-29 12:18:47 följande:
    Åh fy, det har jag inte tänkt på att man kan bli illamående av 3D... Jag har jättelätt för att må illa/bli sjösjuk och hatar det! Hm.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan