• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Fru Bygg ledsen att jag inte svarat dig angående BT träff. Jag skulle verkligen gärna vilja komma ner. Men jag har inte orkat ta tag i något sådant som att planera in detta. Men du var upptagen de 3 nästkommande helgerna eller?

• lanovia 08

*går tillbaka i min bubbla igen*

• Fru Bygg

Hej Lanovia!
    Det är helt ok att inte orka skriva just nu. Du vet att det gör inget om du är grinig, vi gillar att läsa dina inlägg ändå. Vi är här för dig när du vill, grinig eller ej!

Jag har de kommande två helgerna planerade, men sen är det rätt så tomt. Men du... stressa inte med att planera in ngt om du inte orkar. Det hade varit så skoj att träffa dig och Ellen snart, men det kommer många tillfällen för det framöver. Du får ju gärna komma ner snart, så ska vi nog se till att få dig på andra tankar!

• lanovia 08

Tack Fru Bygg gullig du är.
    Jag kommer gärna ner snart. Får ta det med maken så snart jag orkar.

Förstår inte vad det är med mig vill bara lägga mig ner och gråta.

Skall väcka Ellen nu så hon får i sig mat hennes leende kanske hjälper.

• Ankan80

Lille B vägde hela 3370 kg nu och verkar öka 150-200 gr per vecka.
    Tanten på BVC verkade nöjd iaf och jag med.

Han sover och äter mest på för- o eftermiddagen. Mot kvällen ha han sin vakenperiod.
    Har sovit lite oroligt på natten efter kl 01. Men annars går det bra.
    Han är en riktig bajsmaskin så problem m hård mage har vi inte iaf.

Hade varit trevligt med en fika

• Hvidbrud

Hoppar in och kramar om Lanovia. "hopp-kram" tror du inte att det kan vara sömnbrist/trötthet? Kombinerat med att du är mamma på heltid? Känner igen det där. Jag hade bara lust att bli klappa. På huvudet och få tanka lite kärlek, för man ger och ger och ger (och självklart får och får och får!!) och allt som inte handlar om en själv mer... Att få vara den lilla liksom... Jag svamlar lite, men så får jag det iallafall ibland, men det går över om jag får sova en timme extra på eftermiddagen! Puss och kram till dig i massor och stryker dig över håret.

• Villemoa

Daa: det går bra att jobba, över förväntan faktiskt. Men idag har jag mått illa precis hela dagen trots intaget av tabletter och att jag äter hela tiden. Övergående hoppas jag!

• Ninnnis

Daa skrev 2010-04-26 11:37:22 följande:

*springer ikapp en hårt arbetande Ninnis för att ge henne en jättestor och varm kram*

Nu fick jag nästan lite dåligt samvete eftersom jag inte har jobbat ett dugg idag... Tog en av de omtalade semesterdagarna med maken. Vi har haft en härlig dag med sovmorgon och 3 timmars promenad i solen genom skog, ängar och sanddynor De åker imorgon och är borta till nästa onsdag (eller torsdag) så ikväll skolkar jag från ridningen för att vara hemma med dem och och mysa och äta tacos. *lite dåligt samvete, men bara lite*

Stor kram tillbaks! Till er allihop, förresten

Extra kram till Lanovia och Bruttan som verkar behöva det. Kanske Ingis också?

Daa förresten, har du haft ont i revbenet 3 gånger?!  

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-04-26 14:00:28 följande:
    Skickar en stor stor kram till Ninnis och ser om jag kan locka fram henne. Om det inte lyckas så skickar Ella en stor blöt puss!

Kram tillbaks till dig och Ella!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan