Helgen har snart passerat, det har varit en riktigt bra helg faktiskt. Har fått såå mycket gjort! Fem får är hemma i ladan, eller rättare sagt fem får och fem lamm. Två av fåren är fortfarande dräktiga så förhoppningsvis blir det 2 el 3 lamm till. Jag har kört med släp för första gången i mitt liv. Mannen fick nämligen sitta bak hos fåren på vägen hem, tur att det inte var så långt. Kröp nämligen hem med bilen för jag kunde inte sluta tänka på hur det skulle gå för mannen om jag var tvungen att tvärbromsa. Men allt gick bra som tur väl.
Mötet i förmiddags gick bra, nu vill jag ju köra igång ännu mer med mitt företag. Vill ha mer tid!! Vill ju jobba heltid i skolan oxå för jag vill ha den inkomsten...
Balklänningen är färdig så långt jag kan göra utan kusinen. Bara upplägg och dragkedja kvar, så skönt!
Och så har vi nya gardiner i köket, toa och tv-rum. De i köket köpte jag färdiga, de andra har jag sytt.
En helg som jag fått mkt gjort helt enkelt, det ända jag inte hann med är barnkläderna så det får jag göra i veckan.
Vad har ni andra hittat på i helgen då?