• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Blommis, vad skönt att du mår efter omständigheterna bra. Kliniken verkar riktigt bra på att hantera människor, vilket är guldvärt. Och lilla eskimån finns ju!

*kramar och lägger en varm kudde på onda magen*

• Sonja68

Kram allihop!
    Undrar vad Ankan o Bruttan sysslar med. Och Leksi?
    Blomman: Du är beundransvärd. Verkligen.

Fredag. Fredagsmyyyyyyys sjöng min dotter T imorse Go'ungen ♥

Tackkorten är på väg per post. Rätt lagom va' att skicka tackkort precis ett år efter bröllopet, tycker ni inte?! Då ser de ju att vi i alla fall stod ut som gifta i minst ett år!

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2010-04-09 12:44:28 följande:
    Ninnis, åh guuud vad skönt med den varma kudden!
    Det är så underbart när jag är hos min massörska (som även gör ansiktsmassagen), hon vet att jag är så frusen, så hon värmer alltid en sån där riskudde åt mig att lägga på magen, hålla armarna på etc. Underbart! Det där lilla extra som gör att man _verkligen_ känner sig ompysslad som kund.
  • lanovia 08

Ja! 6 timmar fick jag sova inatt! Tänk att man kan se det som lyx! .-D

Ninnnis skrev 2010-04-09 08:14:11 följande:
    Hvidis & Lanovia, har ni sovit ok?Villemoa, hur går det med illamåendet?
  • lanovia 08

Oh jag hinner inte läsa allt ni skriver, har skummat igenom lite. Tänker på er och skickar en kram

Nu skall det fixas mat här.
    Vi har varit runt hela förmiddagen och tittat på kök här. Ugnen har pajat. Vi hade tänkt fixa köket om några men skall vi nu köpa ny spis vill passa på att byta till spishäll och då är det ju tvunget att göra om allt samtidigt.

• lanovia 08

Blommis skönt att läsa att du står på benen och mår efter omständigheterna bra.

Bruttan bra att du har en så bra BM som hjälper dig.

• Ninnnis

DET håller jag med om!

Sonja68 skrev 2010-04-09 13:11:20 följande:
    Blomman: Du är beundransvärd. Verkligen.
  • Ninnnis

Lanovia, skönt med 6 timmars sömn! Lycka till med köket.

Nu ska jag åka och cirkelgymma, sen ska jag städa och fixa lite innan älsklingarna kommer hem vid 22-tiden ♥

och kram på er!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan