• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • andbeyond

STORT Grattis till hela Ankfamiljen!

• Fjällbruttan

Tamtaratamtamtaaaaaaa.....
    En liten anka
    "Flaggan den gick upp i topp,
    det blev en med pillesnopp

Grattis grattis grattis!!!
    Så kul, och skönt att allt gick bra, öven om det var tufft!
    Njut nu av varandra så väntar vi andra på en fullständig rapport sen,
    om du minns nåt sen i bebisdimmorna

Tänk, en liten anka klådde grodan!! Så skönt!!!

• Fjällbruttan

Så skönt förresten att få bli så glad en stund

Har haft en total skitdag som går till historien... vill inte uppleva denna dag igen!
    Förutom en timme med mellandottern i solen... resten har JAG tillbringat inne med att fixa, diska hänga tvätt, ta hand om lilla vild medans alla andra bara försvann ut...
    Vadå.. behövde du hjälp?? Nämen oj,,, jag som gick en promenad i två timmar..
    -Ja, jag märkte det pappa lilla, så vem tycker du ska ta barnen om det hänt något då?? -Ehhhhh...uuuuhhhh...
    Jamen va fan kom han hit för, jo uppenbarligen för att ha semester, ta barnen , det gör han inte i alla fall.....

Maken är jag innerligt glad över att han är borta på fest, vill helst inte se han förrän om 3 år sådär... Nån som vill haka på mig på BB??
    Jag vill ha med mig maffian härifrån, skulle vara mycket roligare
    Maken skiter jag fullständigt i just nu...

• Fjällbruttan

Hvidbrud skrev 2010-04-10 21:06:41 följande:
    Jag vill med bruttan! Jag vill jag vill!

Jag vill ha dig med!!!

• passionsblomman

*packar tandborsten*

-Ge mig en vägbeskrivning så ses vi på förlossningen!

Kram på dig min vän och hoppas karlslokarna i ditt liv kommer till sans och kryper till korset å det skamsnaste OCH hastigt, helt utan lustigheter och det omedelgenast!

• Hvidbrud

Mina karlar sitter här brevid mig i soffan och svär över fotbollspelare... Tycker att de är mer underhållande att titta på än matchen. Så kul att se att de har något gemensamt och har det trevligt ihop. Men oj vad Batman kan driva med pappsingen min!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-04-10 22:04:39 följande:
    *packar tandborsten* -Ge mig en vägbeskrivning så ses vi på förlossningen! Kram på dig min vän och hoppas karlslokarna i ditt liv kommer till sans och kryper till korset å det skamsnaste OCH hastigt, helt utan lustigheter och det omedelgenast!

Tack

Jag VET att jag är grinig, men efter allt tjafs med igångsättning och detta att man ALDRIG får sova.. och sen kommer hem med order från BM att SOVA och inte göra NÅT denna helg så undrar jag bara hur fan det kommer sig att jag gjort allt??
    Särskilt som maken skulle på fest nu ikväll... En fest som jag gärna gått på men pga av grav tackat nej till....vill också få en 3-rätters middag serverad! Inte behöva laga all mat åt alla.. de enda som sovit här i dag är lilla vild och min pappa...
    Likadant igår, men då jobbade åtminstone maken, idag var han ledig tills han for på fest...BLÄÄÄÄÄÄÄ

Och nu får jag så fina mess från maken:
    "Jag har inte sagt att det är bra mellan oss, och det är inte synd om mig fast jag inte klarar av att göra något, inte ens ta hend om min gravida fru så är det inte synd om mig. Det är du det är synd om som blir drabbad hela tiden. Förlåt"

Jaha... nu leker vi martyr alltså...
    Nä, du klarar inte av att göra något för du VÄLJER att göra annat istället... och är jag så jävla gnatig för att jag ville ha in vagnsinsatsen för 3 veckor sen för att kunna tvätta upp den så är jag väl gnatig då... hade jag lust att svara! Men just nu igonorerar jag sms...

Ursäkta monumental egospya!!
    Nu ska jag ta mina sammandragningar och gå och lägga mig..
    och låsa sovrumsdörren, vägrar prata med skithögen i natt! Jag ska sova!

Tack för att ni finns, ni är underbara och guld värda i denna tråd!!!

• Hvidbrud

Kramar om hårt och länge och sätter spannen och spaden utanför den låsta sovrumsdörren.
    Åh, bruttan jag föler med dig (det är nog lite danskt, men det är det jag vill säga..!) puss puss puss på dig! När du doftar bebisen så spelar detta ingen roll längre. Dy får inte sova mer för att bebisen kommer ut men bebisen kommer snart! Hejja dig bruttan! Kram kram kram

• Fjällbruttan

Hvidbrud skrev 2010-04-10 23:07:18 följande:
    Kramar om hårt och länge och sätter spannen och spaden utanför den låsta sovrumsdörren. Åh, bruttan jag föler med dig (det är nog lite danskt, men det är det jag vill säga..!) puss puss puss på dig! När du doftar bebisen så spelar detta ingen roll längre. Dy får inte sova mer för att bebisen kommer ut men bebisen kommer snart! Hejja dig bruttan! Kram kram kram

Tokskalle
    Just  nu sitter jag här och klockar SD, det gör ont... och karln kom hem vid halv tre... men iddes inte ens tala om det, fast jag hörde honom i alla fall...
    Så jag gick ner och sparkade upp honom från soffan och meddelade att han var en skit och fick ta lilla vild... sen gjorde jag mig en kopp the´och nu sitter jag här och andas... och hoppas det lättar snart   Vill sova.....

Jag har räknat ut att jag får sova lite mer då bebis kommit för då kan jag sova på dagen då bebis sover, inte underhålla korkade karlar

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan