• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

Jippie! Lillankan har kommit! Stort grattis till dig Ankan och din make! Ta nu hand om varandra och hör av dig när du har tid sen! *kramar om*

• Fru Bygg

Hvidis, du har mitt nummer. Får jag en bild på lilla E?
    Kramisar

• passionsblomman

Å HERREGUUUD!!! Lillankan är här, kinderägget är kläckt, fram med skumpan! *krulltrumpeter och fanfarer*

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Välkommen lilla skruttunge och GRATTIS Ankan och Herr Anka!

Vilka NYHETER!!!!!

• Hvidbrud

Ååååååhhhh!!!! Hipp hipp HURRAAAAaA!!!! HURRAAAAA!!!!Ååååååhhhh!!!! Hipp hipp HURRAAAAaA!!!! HURRAAAAaA!!!! Ååååååhhhh!!!! Hipp hipp HURRAAAAaA!!!! HURRAAAAaA!!!! Ååååååhhhh!!!! Hipp hipp HURRAAAA!!!! HURRAAAAA!!!!
    Grattis grattis grattis!!
    Välkommen till livet lillankungen! Var nu snäll mot din mamma oj vad gla jag blev! Hurra!!!!

• Villemoa

HURRA!!!!!!!!!!!! Lillankan är här, vilken lycka!!! Stort GRATTIS till Ankan med familj! Många kramar

• Sonja68

Ankan GRATTIS!!!! :-P :-P :-P
    En liten gosse... så underbart! Äntligen en lillkille i tråden!
    Hoppas ni alla mår bra. KRAM!!!

• Sonja68

Ankan GRATTIS!!!! :-P :-P :-P
    En liten gosse... så underbart! Äntligen en lillkille i tråden!
    Hoppas ni alla mår bra. KRAM!!!

• Fru sy

grattis ankan och familjen till er lille prins!! :-d

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan