• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Oh Bruttan nu sitter jag här spänt och undrar hur det går för er? Meddela meddela.
    Blommis hört något?

• lanovia 08

*kramar om Daa* Eländiga indianer, men som du själv skrev de kom ialla fall i rätt tid.
    Vilken tur att maken har en bra famn att krypa upp i.

• lanovia 08

Idag har maken börjat jobba igen. Vi har haft en kanon vecka så mysigt att bara vara hemma allihopa och umgås. Den här veckan blir totalt motsatt för jag eller maken har något varje kväll.

• lanovia 08

Nähäpp nu skall jag iväg och köpa lite blommor.

• lanovia 08

Hvidis jobbigt med halsont och hosta men skönt att det är påväg bort. Jag missade nog helt ditt inlägg när du o maken var osams men bra att ni är på rätt spår igen.

• Fru Bygg

hvidis, jag tar gärna emot tipsen. Ella sover ju redan i sitt egna rum. Du får gärna inboxa om du orkar.

• Fru Bygg

Sitter just nu på verkstaden med Ella och väntar på att servicen på bilen ska bli klar. Har lånat makens telefon, så jag kan vara på internet. Härligt! Ella sitter så snällt i vagnen och leker.

• Fru Bygg

Aldrig att vi glömmer dig!
    lanovia 08 skrev 2010-04-12 10:05:37 följande:

*springer förbi lite fort så ni inte glömmer bort mig*
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2010-04-12 09:45:56 följande:
    Halsont och hosta... Blä! Men det är nästan borta nu.Pratade med min syster i en halvtimme igår om hur man får barnet attsova hela natten. Hon tipsade om en bok- på tyska, så den har jag ingen nytta av... men hon återgav innehållet. Kan berätta om du är intresserad, det är en teknik som innebär fasta rutiner, eget rum och skrik i 5-10min.Hennes yngste sover hela natten den andra ggn de prövade...Vi väntar lite till med att göra den för att vi gillar att ha henne i samma rum dom oss ännu.
    phii o tvii för halsont

Vi vill gärna osså höra om den "tyska"tekniken!
  • Daa

Kram på dig, Ninnis.
    Skönt med uppmuntrande ord och pussar&kramar vid en deppdipp.

Ninnnis skrev 2010-04-12 08:08:38 följande:
    Jag har haft en stort sett bra helg. Fick någon form av deppdipp i lördags, vet inte riktigt varför. Efter grill och uppmuntrande ord, pussar och kramar av fina maken kändes det dock bättre.Igår var vi på hundträning och sedan 4-års kalas hos gudsonen, det var således en mycket bättre dag Nu ska jag snart på möte, stor kram till alla!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan