• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ankan80

Ja, det känns faktiskt som att man lite kontroll nu. Men bara lite

Ninnnis skrev 2010-04-13 10:45:32 följande:
    Vad skönt att allt gick bra till slut, Ankan!Hoppas ni landar i allt det nya och kan njuta av lille B
  • Sonja68
    Fjällbruttan skrev 2010-04-12 18:57:07 följande:

Fullständigt vedervärdigt!! Det är ju det som är så viktigt med barn, att komma ihåg att det är ett ögonblicksverk..de är ju snabbare än illrar!Hade inte tänkt skriva det men igår VRÅLADE jag åt både maken och min far...Meddelade båda högt och tydligt att jag tog en ledig dag, lilla vild var inte mitt ansvar, har ni hört det nu??Ja, från båda. Går ut och sätter mig i solstolen, maken tar utt lilla vild, hon klättrar i snhögar och grejar, helt plötsligt går han in, men pappa är ju ute bredvid henne, två sekunder senare går den f-n också in och så hör JAG lilla vild skrika!! Rusar upp (JA; AJ!!!) och springer, för hon har trillat ner i vårt JÄVLA HELVETES förbannade krondike och åkt genom isen!!!Tack gode gud så hade hon bara benen nere, vad fan som skulle hänt om hon kanat med huvudet före gör mig så skräckslagen så jag gråter!!JAVLA IDIOTER till karlar!!! Gissa om jag bad båda dra åt helvete och satt länge och värmde mitt pyre!En sekund är en evighet i bland.....Hoppas det lilla barnet klarar sig och att familjen får mycket hjälp!
    !!!! Fy vad galen jag hade blivit
    Karlslokar alltså.
    Tur att det gick bra i alla fall.
    Det är bara att konstatera; en mamma kan aldrig "ta semester".
    Men jag blir så irriterad att man aldrig riktigt kan lita på pappan till sina barn. Det där är precis en sån där grej som han gör jämt. Säger att han kollar och så gör han det 5 minuter och sen så släpper han det...
  • Sonja68

Ankan; tack för att du delar din underbara upplevelse med oss Så fint det var Kram till hela familjen! Fin-fint namn föressten!

• Daa

Ankan: åh, vad roligt att få läsa din berättelse. *hjärtar lilla B* Jättefint namn.

Många kramar.

• Daa

hihihi, vad gulligt. *smälter*
    Hvidbrud skrev 2010-04-12 13:19:33 följande:
    Daa: första gången min brorson träffade min man var i bilen där han ( brorsonen) sov i barnstolen( han var två år då) när han vaknade såg han på min make och sa: e det du som e Batman? *hjärtat*
  • Daa

Bruttan: hemska tider!
    Blir nästan gråtfärdig när jag läser det där.

• Daa

Villemoa: skönt att illamåendet är hanterbart nu. Hoppas det går bra att jobba i veckan.

Lanovia: du blir inte glömd här.

Ninnis: kraaam på dig.

Blommis: kraaam på dig med.

Äsch. *kramar om hela tråden*

• Fjällbruttan

Ankan, vad underbart att få läsa din berättelse!! Känner mig ändå mer peppad nu, Grodan ska ut imorgon, senast Är lite körigt idag... Maken har packat bilen medans jag sitter här och hänger, tror han är er nervös
    Jag har redan planerat för middagen ikväll och så har jag lovat äldsta dottern att lära henne hur man ska raka sig under armarna så jag har inte tid att fara ikväll

Benjamin är ett underbart namn, så fint!

Villemoa, så skönt att illamåendet är lite bättre även om du är trött som en gnu fortfarande! Hoppas det lättar med så livet blir lite lättare

Daa och Sonja, kan ju tala om att det är två mycket slokörade karlar i detta hus...
    jävlar i min låda så förbannad jag var!!

Blomman, Ninnis och EA, kramar till er!

Heloise, vart är du??

Andbeyond, hoho....

Lanovia, jag minns dig fortfarande

Kan bara konstera att min hjärna är lite grumlig nu.så om jag har glömt nån så förlåt, jag tänker på er alla i alla fall!!

• Heloise

Här är jag!

Ett stort rungande grattis till Ankan med man!

Två dagar tills bim och jag har en del symptom som jag inte haft tidigare som superduper ömma bröst, känns liksom som att jag har klämt bröstvårtorna i en bildörr eller nått. Inte alls vanliga mens-ömma bröst utan, mer rör-du-mina-bröst-så-dör-du-ömma. Sen har jag halsbränna, har haft det i flera dagar nu, vaknar av den på morgnarna. Men det sitter väl i huvudet antar jag.

Jag har precis upplevt det där som jag förut hört så många prata om men inte kunna relaterat till; " tänk inte på att bli gravid så ska du se att du blir det", mmm visst sörru.

Jag ska gå och ta en liten tupplur, eftersom jag varit vaken sen 6 imorse.

kram på er

• lanovia 08

Nu skall vi se, 4h sedan lillstumpan åt så hon lär ju vakna när som helst men jag försöker hinna skriva lite.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan