• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08
    vad gulliga ni är som inte glömmer mig
    Inte dåligt Bruttan att du fortfarande kommer ihåg trots allt som händer runt dig nu.

Vad spännande nu är det inte långt kvar tills ni får träffa lila grodan. Tänker på er och hoppas allt går bra. *kramar*

Oh herrgud vilken grej med lilla vild, jag hade nog blivit spritt språngande galen.
  • lanovia 08

Ankan grattis än en gång. Vilket fint namn ni valt.
    Hur känns det att vara själv med lillen då? Hur mår du nu?

• lanovia 08

Ankan vad bra att ni fått hjälp med amningen. Det där är verkligen ingen lätt sak. Det är mycket jobb med att få det att fungera, inte bara praktiskt utan även psykiskt.
    Men de små och kroppen är otroliga, det som är ett problem ena dan kan ha löst sig själv till nästa.

Att de går ner i vikt är som Hvidis sa inget ovanligt, e gick också ner 200g. Vi fick hjälpa till med ersättning några dagar medan min ena bröstvårta läkte sedan räckte det med mjölk igen.

• lanovia 08

Heloise, spännande symtom.
    Du menar att det inte är lätt att låta bli att tänka på det?? Nej du det skall gudarna veta att det där är en kommentar uppfunnen av de som inte fått kämpa det minsta.

• lanovia 08

ja vad hände med andbeyond?

nu måste jag gå. Men skickar en kram till alla. Hur har ni alla det idag?

• andbeyond

Jag är häär Har en bra dag! Det går framåt,hehe. Funderar dock på att byta utbildning, trivs inte så bra som jag önskat.

Har idag pratat med läkaren om det går bra att bli gravid fastän jag äter antidepressiva... Hon skulle kolla upp det lite extra men trodde inte det skulle vara några problem

Benjamin är verkligen ett jättefint namn Ankan! sötpojken!

Bruttan: Ja satan i gatan vad arg jag hade blivit! Bra att du vrålar när det behövs

På torsdag ska vi nog köpa vår första bil.. brruuumm.

• Ankan80

Tack!
    Det känns faktiskt bra. Har nog växt ett nummer i mamarollen

lanovia 08 skrev 2010-04-13 13:21:30 följande:

Ankan grattis än en gång. Vilket fint namn ni valt.Hur känns det att vara själv med lillen då? Hur mår du nu?
  • lanovia 08

Skönt att höra. Klart du växer i rollen.
    Hur är nätterna då? Får ni sova eller håller han er vakna?

Ankan80 skrev 2010-04-13 14:46:43 följande:
    Tack!Det känns faktiskt bra. Har nog växt ett nummer i mamarollen lanovia 08 skrev 2010-04-13 13:21:30 följande:
  • lanovia 08

Andbeyond, gött med en bra dag.
    Kul med bil.

• Villemoa

Ankan: ja, tack för att du delar med dig av din berättelse! :-P det var verkligen fint att läsa. Och fint namn har han också lille gossen

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan