• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

Nu gäller det att hålla koll på Ella. Hon kan vända sig både från mage till rygg och tillbaka och hon har lärt sig åla sig fram. Nu ligger hon inte still alls och hon ger sig ständigt ut på nya upptäcksfärder. Just nu är det DVD och playstationet som lockar. Får nog hålla lite kolla på henne! Min underbara bustjej!

• Daa

Schysst.

Ninnnis skrev 2010-04-08 07:34:17 följande:
    Igår hittade jag en bra kombo. Jag körde direkt till träningen efter jobbet och hade en halvtimme över. Eftersom det var 10 grader och sol (om än lite blåsigt) satte jag mig i bilen, vevade ner rutan, lutade sätet bakåt och tog en halvtimmes morfar med solen i ansiktet Idag verkar det bli lika fint väder, så i eftermiddag ska jag promenera med en väninna innan det återigen är dags för hockey (förhoppninsvis sista semifinalmatchen...)
  • Daa

Hihihi. Bara att snöra på sig löpardojjorna.

Fru Bygg skrev 2010-04-08 11:35:01 följande:

Nu gäller det att hålla koll på Ella. Hon kan vända sig både från mage till rygg och tillbaka och hon har lärt sig åla sig fram. Nu ligger hon inte still alls och hon ger sig ständigt ut på nya upptäcksfärder. Just nu är det DVD och playstationet som lockar. Får nog hålla lite kolla på henne! Min underbara bustjej!
  • Sonja68

Blomman; du har fått en hälsning och kram i Tanttråden

Ninnis, din kombo var ju fenomenal

Jag känner mig helt dränerad på energi efter denna vinter. Är verkligen supertrött. Trodde orken skulle återvända med ljuset...
    I alla fall så var jag på Yoga igår och blev sådär avslappnad och fick ett inre lugn. Yoga är verkligen super!

Ankan; Hoho? Var är du?

Fru Bygg: *hjärtar lilla E som är på uppegupptäcksfärd*

Har lite dåligt samvete för att mina barn är på dagis resp fritids så här i påsklovstider. Men vi kan faktiskt inte ta ledigt varje lov!
    Å andra sidan så har T superduperkul på Fritte, hon får vara med de "stora" barnen och de gör en massa skoj; igår var de till bagarstugan och bakade klådda (Daa, du får förklara vad det är ) och idag ska de till simhallen och bada.
    Lilla K har det lika skoj som vanligt på dagis, igår när jag hämtade hade de "bio" för hela dagis, med klippta biobiljetter och allt. De såg Pippi LÅngstrump. De läser en massa sagor av Astrid Lindgren för de ska ha en sagoföreställning i slutet av våren med hennes olika sagofigurer.

• Daa

Sonja: "Klådda", det är något ni har hittat på i dina trakter. Det får du förklara själv.

(hmm... eller så är det något jag har missat helt enkelt. )

Kram!

• Sonja68
    Daa skrev 2010-04-08 12:10:00 följande:
    Sonja: "Klådda", det är något ni har hittat på i dina trakter. Det får du förklara själv. (hmm... eller så är det något jag har missat helt enkelt. )Kram!
    Va?!?! Menar du allvar?? Har ni inte klådda där du bor?
    Det är ju mjukt tunnbröd, fast inte sånt där tunnt, vitt som man köper på Ica utan lite tjockare, nästan som mjukkaka (men tunnare) och lite segt så där. Åh, det är ju världens godaste bröd!! Direkt ur vedeldad bakugn med extrasaltat Bregott som smälter på... mmmmmmmmm......
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan