• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

*kramar Blommis*
    skit att det inte ville sig denna gång. Jag vet att du inte vill tänka på nästa gång med en gång, skönt ialla fall att ni inte behöver ta ivf beslutet med en gång utan kan återuppliva eskimån först.

*gillrar en indianfälla som alla indianer få ramla ner i efter nästa besök*

• lanovia 08

Man måste få klaga ibland. Avbruten sömn är effektiv tortyr, särskilt om det blir för korta stunder.
    Jag var skitgrinig inatt. Fick sova 1h innan lillstumpan väckte mig. Vet inte riktigt vad för vackra ord jag fick ur mig men maken tog sig snabbt upp för att byta blöjan o jag kunde lägga mig igen.

sover E aldrig längre än 1,5h itaget Hvidis?

Hvidbrud skrev 2010-04-08 09:41:35 följande:
    Åh vill sooooova. Blir galen av att sova längst 1,5h i taget.... Lilla e är underbar men när klockan är halv fem och jag sovit tre timmar, avbrutet, så kan jag inte låta bli att ryta som en lejoninna. Grrrrr!!Nä, rise and shine, det känns som om ögonen sitter i fel ögongrop. Huvudvärken fixar kaffet..Ursäkta ego klag.
  • lanovia 08

Är det nu det är BF?? Spännande värre!!!

• lanovia 08

Fru Bygg skrev 2010-04-08 11:35:01 följande:
    Nu gäller det att hålla koll på Ella. Hon kan vända sig både från mage till rygg och tillbaka och hon har lärt sig åla sig fram. Nu ligger hon inte still alls och hon ger sig ständigt ut på nya upptäcksfärder. Just nu är det DVD och playstationet som lockar. Får nog hålla lite kolla på henne! Min underbara bustjej!
  • lanovia 08

Allt bra här. Väldigt trötta bara. Har en liten siesta stund just nu. Vi hade tänkt att sova en halvtimme, bara att propEllen var inte med på planera. Jag lät maken sova och tog med henne ut till datorn istället. Får försöka sova vid nästa amning istället.

• Fru Bygg

Det är bara bra. Sömnen är väl sådär just nu, eftersom Ella har fått sin andra tand. Men vi tjuvade med en liten morfar, Ella och jag nyss.

När kommer ni ner till Helsingborg nu då och besöker oss?

• Ninnnis

*lägger min goda nattsömn till listan över saker jag är tacksam över och kanske inte alltid kommer att kunna ta för given*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan