• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fjällbruttan

Med risk för att ta över tråden, kom på att Blomman undrade vad en skrana är

En madrass med kraftig galonväv på så barnen kan störta utför backarna i 190 km i timmen... det är skitkul
    Sen finns det en modell i hårdplast som de ligger på och håller i handtag... som mellantjejen helt uppenbart trodde hon kunde styra... det kunde hon inte!
    Hon satt faktiskt vid frukosten i morse och sa -Undra hur jag tänkte??
    -Det undrade vi med

Hon är jätteblå idag med mindre ont, skönt!

• Ninnnis

Låter ju skitkul!
    Fjällbruttan skrev 2010-04-07 14:16:19 följande:
    Med risk för att ta över tråden, kom på att Blomman undrade vad en skrana är En madrass med kraftig galonväv på så barnen kan störta utför backarna i 190 km i timmen... det är skitkul Sen finns det en modell i hårdplast som de ligger på och håller i handtag... som mellantjejen helt uppenbart trodde hon kunde styra... det kunde hon inte!Hon satt faktiskt vid frukosten i morse och sa -Undra hur jag tänkte?? -Det undrade vi med Hon är jätteblå idag med mindre ont, skönt!
  • passionsblomman

Jaså en SÅ´N... Vi tog madrasserna från gympasalen, de där blå och röda små och körde med när jag gick på folkhögskola och vi hade friluftdsag. Oförglömligt!

Annars är traktorinnerdäck....

...livsfarligt...

Men skitkul!

• Daa

Blommis: en varm kram till dig.

Ja, nog kan man behöva tid att smälta sorg och besvikelse innan det är dags att se framåt och fortsätta.

Bryta ihop har sin tid, bita ihop har sin.

Säger som Bruttan, det är starkt att ni har börjat fundera på en eventuell fortsättning.

Men vad som än händer: imorgon kommer du ifrån det hemska stället Ingenstans och Limbo. *kramar om igen*

*envisas med att hoppas på plus*

• Daa

Bruttan: sade den andra läkaren att du skulle sättas igång först i början av v 39?

• Daa

"Undrar hur jag tänkte?" Härlig reflektion.

Fjällbruttan skrev 2010-04-07 14:16:19 följande:
    Med risk för att ta över tråden, kom på att Blomman undrade vad en skrana är En madrass med kraftig galonväv på så barnen kan störta utför backarna i 190 km i timmen... det är skitkul Sen finns det en modell i hårdplast som de ligger på och håller i handtag... som mellantjejen helt uppenbart trodde hon kunde styra... det kunde hon inte!Hon satt faktiskt vid frukosten i morse och sa -Undra hur jag tänkte?? -Det undrade vi med Hon är jätteblå idag med mindre ont, skönt!
  • passionsblomman

Jaha, nu kommer det rosa...

....då behöver vi inte längre låtsas att det är spännande med testet imorgon.

Istället får jag väl testa och sedan ringa CvL och höra vad läkarna där har för råd att ge inför en eventuell fortsättning och hur den tidsplanen isåfall ser ut.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan