• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Jag och min kollega har möblerat om lite på kontoret idag, och därför precis bjudit våra andra kollegor på fika. Nu ska jag köra till stan och promenera med väninnan. Kram på er!

• Fjällbruttan

Blomman, hoppas du och sonen har en underbar dag i Kalmar
    Skönt att det känns så bra att prata med kliniken, och att de är så trygga!
    Kramar om igen!

• Fjällbruttan

Hmmm.. detta med sömn, efter 4 kisspauser i natt, två omgångar med hostande lilla vild och så två timmar då jag inte kunde sova för att jag fasade för detta med igångssättningstjafset så toppade jag med mardrömmar... är lite mör idag!

Så Lanovia, Hvidis och Fru Bygg, NI FÅR KLAGA
    Vi förstår er precis!

Ringde min Bm i morse och vare så labil så jag började grina i telefon...
    MEN, from. idag finns bensylpencillin i ambulansen som finns i Vilhelmina, personalen är informerad om vad som gäller om vi ringer, händer nåt i helgen får jag ringa henne PRIVAT så möter hon upp oss 6 mil härifrån och följer med, händer nåt i veckan följer hon med ambulansen om inte ena ambulanskillen som är BM är med...
    Imorgon ska vi träffas och hon ska kolla hur mogen min tapp är och sen ta kontakt med LSE BB för tid nästa vecka

Gissa om jag ska skicka blommor till henne när Grodan kommit!!
    Så skönt att nån tar över och säger -Jag fixar detta, oroa dig inte!
    Jag grät av lättnad när jag lagt på luren!

Har rätt bra me sammandragningar i dag så jag hoppas eländet börjat utplåna sig så vi får fara till LSE i början av veckan

• Fjällbruttan

Ninnis, lät underbart med en morfar i bilen
    Vilket toppenupplägg

• Fjällbruttan

EA, hur mår du dessa dagar?
    Har du vågat dig ut från depp-filten?

Kramar om och lämnar lite fler bullar

• Sonja68

Sådär, då är det dags att åka hem. Maken lovade att göra kycklinggryta och jag har bokat in mig på 30 min Torso (mage/ryggövningar för att stärka musklerna där) ikväll.
    Jag har så jädrans ont i ländryggen, svank, osv nu igen. Torso är bra för att stärka mag och rygggmuskler har jag hört.

• Sonja68

Bruttan! Så himla skönt att din BM har full koll åt dig. Så du bara kan släppa den biten och få vara trött, less, och gravid Inte länge kvar nu! *kram*

• Hvidbrud

Åh, bruttan! Vilken underbar BM! Jag sitter här och gråter av glädje för din skull! Vilken fin människa!

Somnade inte i randläkarstolen, men jag hade inga hål (yes!) och e blev folktandvårdens nya tandtroll, personalen gullade så med henne!!

Nu har jag lagat köttfärssås till hela familjen, maken har kommit hem och burar blöja på e sen ska vi soooova i en timme innan middagen. Längtar!

• Hvidbrud

Lanovia; fyra dagar har det varit såhär... Innan var det var tredje timme så ca. Då hinner man ju ner i djupsömn så det är ok, men dethär vlir man tosig av!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan