• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

Fjällis; till helgen tror jag du åker iväg

• Ninnnis

God morgon!

Jag insåg att jag kanske lät så där äckligt flåshurtig igår med mitt inlägg om träning... Det var inte syftet, men det slår mig ibland att det är ytterligare en sak man ofta tar för given, att kroppen är hel och funktionell. I stallet är det en tjej som sitter i rullstol. Hon kan rida, men hon måste ha hjälp att sadla, tränsa och komma upp i sadeln. Visst är det en liten sorg för mig att jag aldrig mer kan spela innebandy eller jogga, men jag kan gå, rida, träna styrketräning, spinning, indoor walking, åka skidor med mera. Det är jag faktiskt väldigt glad över, och ibland när jag tränar slås jag av hur fantastiskt det är att musklerna kan jobba och hjärtat pumpa. Det ska man inte ta för givet!

• Ninnnis

Hvidis, gulle E som kryper runt runt

Villemoa, grrrr för oempatiska läkare Hoppas du kan njuta av påsklovet och att det går bra på måndag.

Blommis, blev brödet gott?

Bruttan, du låter så cool trots förvärkar och annat

Daa, skiner solen på er i norr också? Hoppas det

• passionsblomman

Brödet blev jättegott! I själva verket ärdet redan nästan slut, för sambon tyckte verkligen det var gott...

Du lät inte alls flåshurtig förresten. Du har alldeles rätt i att man inte ska ta hälsan för given!

• Fru E

Får jag bjuda någon på torr knäckemacka och nyponsoppa min första måltid sen i måndags. Har återigen lyckats få någon typ av maginfluensa, en månad sen sist BLÄH!
    Och förra gången träffade jag brorsbarnen med......hmmm....

• Ninnnis

Vad bra att brödet var så poppis, Blommis!

Ja, Bruttan, var är du?

Blommis, är det blodprov som gäller imorgon eller vanligt test?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan