• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Blommis, kraaaaaaaam!

Precis så har jag också känt, att nu ställs saker och ting verkligen på sin spets. Det är lättare att få relationen att fungera när allt går som på räls, men när motgångarna kommer är det inte lika lätt. Det är samtidigt då det är som viktigast att man håller ihop och tar vara på varandra. Lättare sagt än gjort...

• passionsblomman

Ankan, Nu närmar det sig! Åh! Till vem messar du så vi får veta????? Detta är ju hur spännande som helst!

I andra tråden föddes en liten tjej igår. Mamman var inne och skrev vid 19.50. 22.30 var flickn född!

• Ankan80

Japp...fast man går ju säkert över någon vecka eller två

Ninnnis skrev 2010-04-06 10:41:40 följande:
    Oh, är det så nära Ankan?!
  • passionsblomman
    Ankan80 skrev 2010-04-06 10:47:36 följande:
    Japp...fast man går ju säkert över någon vecka eller två
    Eller inte...

Man vet ALDRIG i den här branschen!
  • Sonja68

Hej och kram till alla!

Blomman Du har fått en bamsekram i Tanttråden, du får en här också

Jag åkte slalom i söndags i Ylläs (Finska Lappland) och är fortfarande helt mör. Brukar inte få träningsvärk av slalom, men jäklar i min lilla låda vad ont jag har! Rumpa, framsida lår, baksida lår, ljumskar, rygg.
    Hade 1-årig bröllopsdag och vi kunde inte ha firat bättre än så, slalom med ungarna och med goda vänner, Glühwein i backen, sol på näsan

Ankan ! så spännande!!

Daa, hur gick det för er i söndags?

• Daa

Hej på er!

Fry Bygg: hoppas det går bra med dagisbesöket.

Ingis: Tack för omhändertagandet. *gosar in mig i filten*

Fru E: Skönt att vardagsrummet blivit vitt och fint.

Blommis: en jättekram till dig.

Ankan: oj, så nära! Det är ju när-som-helst, ju!

• Daa

Ninnis: mysigt med er påsk. *kramar*

Villemoa: hur mår du?

Sonja: Grattis i efterskott på er bröllopsdag.
    Låter som att ni hade det fint.
    Det gick bra för oss: inga brutna ben och helt fantastiskt bra väder. Det blir inte bättre än så. När vi kom hem gjorde vi borsjtj.
    Jag skulle vilja känna mig mallig över att jag inte har just någon träningsvärk, men jag vet ju att jag är sorgligt otränad, så jag begriper ingenting.

*vinkar till andbeyond och kramar om*

Jag är på dåligt humör, för jag har fått tillbaka illamåendet från i höstas. Det där som gjorde mig ledsen och kraftlös och inte det minsta lilla lilla berodde på graviditet. En vecka kvar till BIM och redan, sedan några dagar, hysteriska PMS-tuttar . *sur*

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-04-06 10:13:55 följande:

Kan meddela att vardagsrummet numer är vitt och fint, maken blev lagom klar till jag kom hem efter fikat. Men tjurar man så får man stå sitt kast
    se där....det är jäkligt bra att åka o fika med väninnorna!
  • Sonja68

Daa: Borsjtj, mums *slickar mig om munnen*. Nu var det länge sen jag gjorde det. Måste göra det nån dag!
    Surt med illamående. Bannade kroppelände!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan