• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

NEJ Blommis! Men du har väl egentligen inte testdag förrän på torsdag, så det är väl ganska stor chans att det var för tidigt? Jag vägrar tro att det har misslyckats förrän indianerna kommer! *kramar hårt och länge*

• Fru sy

*>Skickar många stora kramar till Blommis, och hoppas på att det var för tidigt att testa*

• passionsblomman

Jag är ytterst skeptiskt till möjligheten att det skulle vara tidigt. Dag 28 är ju så långt som en normal cykel faktiskt är. men så länge jag inte blöder måste jag ju fortsätta med Progesteronet och så testa den rätta dagen. Det jävliga är att just Progget kan göra att blödningen inte kommer igång också. Så det kan vara precis så minus som det verkar-fast utan blod.

Tack för alla kramar.

• Fru E

Blommis- men jag säger som de andra att det fortfarande finns en chans ATT det KAN vara ett plus även om jag vet hur det känns precis när man testat och fått fel resultat. Been there done that........ KRAM!
    Finns inga bra ord som kan trösta mer än att säga att på något sätt kommer man upp igen på andra sidan diket när känslorna är redo. Men vänta någon dag till innan du/ni tar ut den verkliga sorgen, det behöver inte var för sent!

Här är det annars full rulle i 150 knyck med brorsbarnen nere, puhh! Roligt men lite jobbigt samtidigt eftersom man inte kan slappna av riktigt och göra det man vill men men får gosa liten tjej och kille

• Fru E

Ingis-tack för hustitt och väldigt trevlig fika skönt att få prata av sig lite

• Fru E

Indianderna är över för denna gången här men har spottingsaktigt kvar som inte vill ge med sig dag 8 idag så hoppas de försvinner snart!
    Har tom drömt om sex på nätterna vilket tyder på att det är illa ställt med den biten hemma

• Fru E

Haha maken lyckades kortsluta mitt batteri till motorcykeln igår så nu är han och köper nya kablar som blev av med sin skyddsplast . Eller ja jag skulle sätta fast batteriet under makens order och jag gjorde precis som han sa men han tänkte sig inte riktigt för....

• Daa

Ånej, Blommis. Skit.
    *kramar om*

Tänker också hoppas tills det är definitivt. Men ändå... så tråkigt med testresultatet.
    *kramar om igen*

• Daa

Fru E: frusterande med spottingsen och den andra frustrationen
    Har du kört hoj nåt än?

Fru E skrev 2010-04-04 14:49:00 följande:

Haha maken lyckades kortsluta mitt batteri till motorcykeln igår så nu är han och köper nya kablar som blev av med sin skyddsplast . Eller ja jag skulle sätta fast batteriet under makens order och jag gjorde precis som han sa men han tänkte sig inte riktigt för....
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan