• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Sköööönt. Bara du inte försover dig.

Ninnnis skrev 2010-04-01 11:42:41 följande:
    Oh vad skön vår nya säng är... *måste bara vila en liten stund...*
  • lanovia 08

Ja!! till mig med, jag har ju aldrig sett Fru Bygg. och er andra vill jag se bara för att ni är så bäst!

Ninnnis skrev 2010-04-01 11:39:53 följande:
    Självklart! Vi får se om vi kan få till en liten filmsnutt eller några stillbilder
  • Daa

Vi får klara oss så länge.

Jag tror att min knapp kan finnas någonstans under en av mina fötter. Får kanske be maken leta ordentligt och passa på att trycka och gnida. Kanske med lite hudkräm?

lanovia 08 skrev 2010-04-01 11:50:13 följande:

nej inte än. Kanske ligger ute i vår privata soptipp får se när jag röjer där.
  • lanovia 08

*kramar om*

Daa skrev 2010-04-01 11:36:10 följande:
    April. Det betyder att det är ett år sedan vi gav oss in i bebisverkstaden. Vi hade en ganska ödmjuk och avslappnad inställning till det hela och var helt övertygade om att det skulle ta tid att bli gravid. Kanske skulle vi vid den här tiden ha en bebis på gång, tänkte vi. Att vi skulle ha två MF bakom oss kunde vi inte i vår vildaste fantasi föreställa oss. Det är bara så, det blir så sällan som man har tänkt. *försöker blicka framåt*
  • lanovia 08

låter som en plan.

Daa skrev 2010-04-01 11:52:45 följande:
    Vi får klara oss så länge. Jag tror att min knapp kan finnas någonstans under en av mina fötter. Får kanske be maken leta ordentligt och passa på att trycka och gnida. Kanske med lite hudkräm? lanovia 08 skrev 2010-04-01 11:50:13 följande:
  • passionsblomman

Hej!
    Nu har jag pratat med CvL-kliniken en lång stund. Jag behövde lite lugna sansade ord kände jag.
    Imorse vaknade jag av att jag grät i sömnen för att det kom blod. Så säker var jag på att det blödde att jag inte vågade gå ur sängen på evigheter. Mensvärk. Så tydligt så det känns som idioti att ens tänka något annat än det.

Men så gick jag upp. Nästan med en snyftning torkar man sig och tittar på det förbaskade pappret. Vitt. Hela hjärtat skälver till. Samtidigt som man nästan blir förbannad-men BLÖD då om det ska så man vet! Samtidigt som man är SÅ tacksam för varje toabesök som inte är rött. Och samtidigt som man direkt tänker, ja, men säger jag högt att det inte blöder än så börjar det exakt då....

Nu har det olidliga börjat mina vänner. Jag är väldigt glad att vi inte är på väg upp till sväronen just nu.

• passionsblomman

Daa, så här i backspegeln av mitt liv sett, så är det ganska lite som blivit som man tänkt sig tycker jag sammantaget. Men mycket av det har blivit bättre, eller iallafall bra ändå.
    Småningom åtminstone.

• Ninnnis

Finaste Blommisen! Jag våndas, lider och hoppas med dig. Måtte påskägget vara ett envist litet pyre! Vad sa kliniken?

• Ninnnis

Det verkar den också vara... Sorry Blommis, kunde inte låta bli!

lanovia 08 skrev 2010-04-01 11:49:39 följande:

Har helt glömt att kommentera Blommis mage. Jag går här och är väldigt spänd på vad den betyder.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan