• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru E

Ninnis-du får skicka lite av din positivitet till mig för vi har inte ens börjat måla än och maken är ute på promenad för att lugna ner sitt humör. För ja vi är INTE bra på att renovera tillsammans. Började redan igår och fortsatte direkt på morgonen när vi skulle ringa mäklaren angående besiktningen. PUST!

Men för mig får han gärna dröja för då slipper jag måla så mycket

• Fru E

Eller så kommer maken på att han vägrar måla vilket inte är så bra när brodern m familj kommer på fredag förmiddag ehum.......jaja det löser sig

Blommis-spännande det här!

Lanovia-jag kommer med till Fru Bygg om du kommer ner

• Fru E

Nä jag får väl börja kladda lite färg men antar att maken ändå kommer att måla över det sen...........

Kram!

• lanovia 08

Vad bra Fru E. Jag hade redan tagit dig som given då du i går skrev att du hade lika lätt att ta dig dit som till malmö.

Jobbigt att ni inte renoverar så bra ihop. Hoppas han är lungare när han kommer tillbaka från promenaden.

• lanovia 08

Härligt att du är på så gott humör Ninnis. Idag har du verkligen mycket att glädjas över.

• lanovia 08

Jag är glad idag för ikväll kommer en barndomskompis med man på besök. Har inte träffat dem sedan september så nu är det verkligen dags.
    Tänkte då testa ditt lax och spenat recept Ninnis. TAckar och bockar.

• lanovia 08
    Ninnnis skrev 2010-04-01 10:15:12 följande:
    Vi sätter fram en stol till dig lanovia 08 skrev 2010-04-01 09:56:33 följande:
  • lanovia 08

Snart skall jag lägga E i vagnen och akriver hunden med dummie så hon får använda sin hjärna lite hon är rätt uttråkad nu.

Hoppas lillskruttan vill sova lite i vagnen också så kan jag hinna röja lite i trädgården. Där ser det ut som en soptipp nu, mycket skit hamnade där under badrumsrenoveringen sedan kom snön... sedan försvann snön och det som göms i snö kommer fram i tö...

• Daa

Jag vill också ha en stol! Fårjagfårjagfårjag?? *räcker upp handen och viftar ivrigt med stora, bedjande ögon*

Ninnnis skrev 2010-04-01 10:15:12 följande:
    Vi sätter fram en stol till dig lanovia 08 skrev 2010-04-01 09:56:33 följande:
    Kan ni inte ta lite bilder och skicka till mig? Spela in någon liten film så jag får höra hur ni låter? *fladdrar med ögonfransarna*
  • Daa

Blommis: besvärligt med magen. Men fantastiskt om det skulle stämma det som Hvidis säger! *håller tummarna ännu lite hårdare*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan