• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Blommis, du är hjärtligt välkommen! Jag föreslog ju en påskutflykt till Skåne

*hejar på hvidis fotbollslag*

Och grattis på namnsdagen, lilla E

• passionsblomman

Ninnis, jo och tack så mycket! men just nu känns till och med att åka en mil till det underbara fiskrökeriet som alltför riskabelt. Jag vet aldrig när det måste springas till en toa...

• lanovia 08
    Ninnnis skrev 2010-03-31 22:30:30 följande:
    Självklaaaaaart!!! lanovia 08 skrev 2010-03-31 21:30:41 följande:
  • Fru Bygg

Ninnnis, vi bestämde klockan 14. Då ses vi hos Ingis! Ska bli så skoj att träffa er! Ella längtar efter att få träffa Bellabus och lära sig nya hyss!

• lanovia 08
    Hvidbrud skrev 2010-03-31 22:49:58 följande:
    lanovia: jepp! Kommer!
  • lanovia 08

jag kommer i tankarna sitta på en stol vid sidan om er idag.

Fru Bygg skrev 2010-04-01 09:41:08 följande:

Ninnnis, vi bestämde klockan 14. Då ses vi hos Ingis! Ska bli så skoj att träffa er! Ella längtar efter att få träffa Bellabus och lära sig nya hyss!
  • Ninnnis

Vi sätter fram en stol till dig

lanovia 08 skrev 2010-04-01 09:56:33 följande:

jag kommer i tankarna sitta på en stol vid sidan om er idag.Fru Bygg skrev 2010-04-01 09:41:08 följande:
  • Ninnnis

Godmorgon förresten!

Solen skiner, jag är ledig, snart kommer nya sängen, hantverkarna börjar bli färdiga, i eftermiddag ska jag träffa goa trådvänner, ikväll kommer älsklingskillarna och är hemma ända till tisdag morgon

Its goooood! (ska uttalas som i Bruce Almighty)

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan