• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Nu måste jag hoppa in i duschen så jag hinner köpa en bukett tulpaner till Ingis på vägen. Hoppas hon inte läser innan

• Daa

Blommis: ställer mig bredvid Ninnis och våndas, lider och hoppas med dig. Olidligt är ordet. *kramar om*

• passionsblomman

Ja på alla möjliga och krångliga sätt!
    Ninnnis skrev 2010-04-01 12:12:45 följande:
    Det verkar den också vara... Sorry Blommis, kunde inte låta bli!lanovia 08 skrev 2010-04-01 11:49:39 följande:
  • Daa

Nog är det så.

passionsblomman skrev 2010-04-01 12:00:42 följande:
    Daa, så här i backspegeln av mitt liv sett, så är det ganska lite som blivit som man tänkt sig tycker jag sammantaget. Men mycket av det har blivit bättre, eller iallafall bra ändå.Småningom åtminstone.
  • passionsblomman

Åh vad ni är gulliga!
    Visst VET ni att det här skulle jag aldrig stå ut med utan er?

Jag pratade med sköterskan om det där med testdatum. ÄP gäller ju som ÄL, och det innebär ju att test först 18 dagar efter ÄP blir först på dag 32 i cykeln så att säga. Hon berättade att de ändrat testdatumen på parens begäran, då det tydligen är väldigt vanligt att man kan få ett tidigt plus, men sedan kommer ändå mensen bara någon dag senare. Detta har upplevts som så plågsamt så de bett att man ska ge allmänt senare testdatum för att istället få lite säkrare utslag.

Så hon sa att tidigast, tidigast 14 dagar efter ÄP, men helst vänta till da 18-vilket jag iofs får till tordag den 8/4 istf fredag. Det är en hel vecka plus en dag!

Men vi pratade-eller jag en hel massa runtomkring alltihop också. Om att hoppas och bli besviken, toalettskräck, svullna äggstockar...ja allt möjligt. De är väldigt gulliga där!

• Daa

Skönt att du fick prata en massa med de gulliga på kliniken.

Oj. Jag känner att min puls ökade när du skrev om din dröm. Hann först bara se det där om att det kom blod.

• Daa

Äsch, städdags på jobbet.

*kramar i massor*

Och ha det så fantastiskt kul på trådträffen.

• Ninnnis

Gruppkram!

Nu ska jag köra till Ingis & co Stor kram till er andra, önskar ni kunde vara med allihop! Tänk om vi kunde ha en jättetrådträff någon gång!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan