• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-04-05 13:36:53 följande:
    Den här låten är väl för söt!www.youtube.com/watch

Älskar den låten!
    Maken grät första gången han hörde den, så kändes det när Saga kom, var hans kommentar

• passionsblomman

Jag sjöng den när minsa systrar hade dubbeldop för sina småflickor. Då grät alla. Inklusive min ena syrra som INTE brukar grina. Och då var det väldigt nära att det inte gick att sjunga mer...

• Hvidbrud

Oj! Den har jag aldrig hört. Snyft. Torkar en tår och går och snyter mig. Ska gå och lägga min ängel nu, hon gnider ögonen...
    Kraaam!

• passionsblomman

Men herreguuuud Hvidis! Den är ju en så självklar Hvidis-Lilla E sång ju!

"och helt utan att döma så ser du på mig, och så börjar våran daaaaaaag" *sjunger för Hvidis och lilla E allt jag kan*

• passionsblomman

Och den här då!

*sniff* Det är allt det där man ju så gärna vill uppleva igen.

Min son jag redan fått dela de där studnerna med , han är sjuk idag. har sovit hos kompisen inatt och såg lite väl sliten ut när han kom hem nu. 38,3 i temp och marsch i säng! Lilla plutt!

• passionsblomman

Här mina vänner får ni en sång av mig:

Man kan stoppa in både er, sina barn och sin sambo och alla man tycker om i den...

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-04-05 14:37:21 följande:
    Här mina vänner får ni en sång av mig:www.youtube.com/watchMan kan stoppa in både er, sina barn och sin sambo och alla man tycker om i den...

Du är underbar!

• passionsblomman

Bruttan, jag har helt glömt att skriva en sak: bilderna du lagt upp, med magen och dina flickor-GUUUUD vad fin den bilden är då de kramar dig! Jag blev helt grinfärdig när jag såg den! TÄNK att jag ska få träffa er i sommar! Det ser jag verkligen fram emot!!!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-04-05 15:12:22 följande:
    Bruttan, jag har helt glömt att skriva en sak: bilderna du lagt upp, med magen och dina flickor-GUUUUD vad fin den bilden är då de kramar dig! Jag blev helt grinfärdig när jag såg den! TÄNK att jag ska få träffa er i sommar! Det ser jag verkligen fram emot!!!

Tack
    Fast lite ledsen är jag över att största tjejen vägrat vara med... men det finns hemliga bilder på henne och magen

Gissa om vi ser fram emot i sommar, maken och jag pratade senast igår om det, ska bli så kul!!
    Och då vill jag se ditt hönshus
    Har skrivit lite hos tanterna... jag har visst haft en jäkla massa raser...

• passionsblomman

Ja vi ska minsann kika överallt här i vrårna tror jag...
    hönshuset tror jag kan bli jättefint. Fast när jag kikade på dem som Aleta länkade till undrar man ju...vår lilla lada är ju inte isolerad precis. Men vaffan, det kan välan hönshusen förr inte ha varit? Och man har väl halm och så som de kan burr ner sig i...

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan