• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • MuffinsTönt

Vickan
    Kul länk. Fasen va skoj gamlingarna har det. Skoj att se det finns folk som bryr sig.

• _koko_

nenne - En BUFF!!! Eller boink, eller sprutt, eller vad det nu var. På mig kändes det som att conny trampade på livmodertappen, en minst sagt underlig (och rätt obehaglig faktiskt) känsla!!

Åhhh, muggles, hoppas du smygläser lite iaf så du kan ta emot en STOR KRAM! Skit att behöva må så dåligt. Man kan ju försöka intala sig själv hur mycket som helst att allt är bra, men om det innerst inne saknas något kommer det ju skölja över en förr eller senare. Ni är en jättefin familj, men det gör ju inte, som flera varit inne på, längtan efter en till familjemedlem mindre. speciellt inte eftersom ni hann ställa in er på det innan det jävliga missfallet.

Kram till Parnassia också!

snaily - Undrar också om du inte ska skruva upp dosen något nu, trodde man gjorde det när äggen verkar svårväckta. FAN, det FÅR INTE bli några problem den här gången, jag tillåter inte det!!!!! Nä, väx till er, snigeläggen, det ska bli snigelbebis!! Hör ni!?!!

cicci - Skrev så lite sist, blev distraherad. Beklagar verkligen er sorg!! Hoppas skorpan blir bättre snabbt nu när hon får medicin (antar jag?!), och att ni klarar er från andra sjukdomar och får sooooooooooooooooooova lite.

Mrs B - Jobbigt med begravning, men jag tycker det brukar vara skönt också. Skönt att få ta farväl och gråta ut ordentligt.

PB - Du kan då uttrycka dig!

vickan - Grattis till personnummer och intressant diskussion du verkade ha med trollet.

fruLlan - Har ju inte skrivit något alls till dig här nu kom jag på, men jag är skitglad att du kikar in igen! Hoppas ni kryar på er ordentligt nu över helgen, skönt att lillroffe iaf verkar mår bättre!

Borde gå och lägga mig, men "sveriges värsta bilförare" är lite för underhållande... Och skrämmande...

• Fru FruLLan

hej tjejer
    Näe min mugglan för faaaaaaaaaaaaaaaaan
    be inte om ursäkt och försvinn INTE.
    Herregud fick man inte vara labil och må skit i den här tråden så skulle inte jag funnits här påm flera år och mina inlägg varit väldigt få.
    Hööruuuuu
    du behöver inte alls må piss nån annan stans. Gör det här emd oss. Va fan
    jag är ju det mest labila och puckade som går på två fötter. Och så länge ingen kastar ut mig så går du lugn

men förstår och respekterar din reaktion.
    Ville bara säga att ingen annan tycker den behövs. Men om DU gör det så är det ju så klart befogat.

men puss på dig!

Tänk vad konstigt det kan vara. Just mugglans inlägg i morse var ett av dom som av nån anledning fick mig att må så bra. Och så mår hon själv så piss.

Skumt hur det kan vara.

• _koko_

Äh, glömde ju: Ore - Vilken mysfamilj!! Och vilka roliga bilder på den "svävande" sonen, han är så söt!

• Fru FruLLan

Hej kokosflingan
    tänker inte säga så mycket utan skickar en stoooor varm blöt puss som träffar dig mitt på kokostoppen.

Ha ha ha
    vill vara meddela att jag dricker vin och tycker att det är lite KUL att bara finnas här och NU.

• Fru FruLLan

Men tristv att så många haft en skitdag.

min har vel egentligen inte varit så bra den helelr.
    men jag tänker inte tänka på det nu.

Min morbror dog i natt och RS suger fet-balle!

• _koko_

Åh, fruLlan, blev det något kvar till ikväll menar du?

Puss tillbaka! Kokostoppar är ju som bekant glutenfria.

• _koko_

Men att jag aldrig kan lära mig de där jäkla gubbarna med munnen på vid gavel?!!!!!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge