• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • Lapinette

Säger som Tinga, vad konstigt att det skiljer så mycket med sån liten korrigering i dos?! Ska du öka nu för att få igång dem eller ligger du kvar på samma nivå?

• nennesjuttioåtta

snaily
    konstigt att det är så ojämnt och segt med så liten korrigering i dos, men visst är det så att färre ägg brukar bli högre kvalutta?

• snaily

Lappis
    Fortsätter med samma dos men det kanske blir ändrat beroende på blodprovssvar som förhoppningsvis kommer imorgon.

Nej, dags att ta sparken till affären och handla lite middagsmat! (Erkänn att ni tycker det är exotiskt att åka spark till affären?? )

• viktualia

Till slut vann jag... Trollet och jag hade en diskussion om middagslur... det blev en lång sådan efter några omtag, blöjbyten och lite mat....

... så nu är jag helt nyvaken och dricker vrålstarkt kaffe.. fniss... råkade dra på lite väl...

• muggles

Jag ville bara in och be om ursäkt för mitt utbrott förut. Jag är helt enkelt inte stabil just nu utan mår piss och därför så lämnar jag er ett tag tills jag mår bättre, så att jag inte sprider dålig stämning i tråden.

• Mrs  B

Säger ett stort HEJ till alla och skickar kramar till er som vill och behöver ha en kram!!!!!!!!

Har skumläst lite.....

Nenne
    Härligt att få känna sparkar!
    Kände väldigt sen med barnen men när det väl kom så slutade det aldrig.

Lappis
    Krya på dig!!!!
    Och ja, tror att det oftast är fullbokat på loven om man vill gå på bio tyvärr.....

Vickan
    Grattis till Trollets personnummer!

Sanily
    Vet de varför du inte producerar så många blåsor????

Cicci
    Skickar en stor och varm kram till er!
    Trist med tråkiga saker som hänt....
    Har själv varit på begravning idag och det var som vanligt sorgligt!

Frullan
    Här är en till som gärna vill ha en tjej, men efter att ha fött 3 pojkar så är jag tveksam till att det blir en tjej nästa gång. Om det nu blir en nästa gång..... Som det är nu är vi ganska nöjda fast jag känner att jag inte är riktigt klar......

Liten
    Spännande att det är så nära....

• Mrs  B

Muggles
    Kram till dig!!!!
    Men man får lov att "må piss".....

• passionsblomman

Näää Mugglan! Hörrö! Kom genast tillbaka!!!

Om man måste vara stabil för att få ara här, då borde jag nog aldrig hoppat på tråden alls!

Det betyder jättemycket för mig att du är här , inte minst för att du-som jag längtar efter det där andra barnet och har så många tankar jag känner igen. Din närvaro gör mig mindre ensam. Blås mig inte på den! Pleeeeeease! Dina inlägg är bland de jag har mest tröst av!!!

muggles skrev 2010-03-04 17:10:51 följande:
    Jag ville bara in och be om ursäkt för mitt utbrott förut. Jag är helt enkelt inte stabil just nu utan mår piss och därför så lämnar jag er ett tag tills jag mår bättre, så att jag inte sprider dålig stämning i tråden.
  • viktualia
    muggles skrev 2010-03-04 17:10:51 följande:
    Näemen Mugglan!!! *kramar om länge och försöker hålla kvar dig i tråden*
Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge