• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • MuffinsTönt

Jag hade en tomeluva på mig en gång. Apropå "wearing ONLY this".

• nennesjuttioåtta

lappis
    jo här blir det mest sånt också (vem hinner med annat, hahaha!) men en liten överraskning någon gång kanske?

• nennesjuttioåtta

muffinstönt
    maken har haft bygghjälm. Jag var i extas flera dagar.

• viktualia

Sex - vad är det?!?! hm.. det var en eeeeevighet sedan.. *svältfödd* Men som Nenne skrev så är det rätt lugnt så länge man fortfarande tar på varandra.. men otåliga Vickan är otålig även över detta...

Ego - Trollet har besiktigats av BVC-tant.. eller jag får nog skriva tjej för hon var nog bara några år äldre än jag... Hur som Trollet har lyckats gå upp i vikt mycket stiligt. Han vägde 3055 när han föddes, 2890 när vi åkte hem från BB och 3380 nu. Heja!

Vänner - mysigt med kvitter från ditt håll!!!

• MuffinsTönt
    nennesjuttioåtta skrev 2010-03-03 10:44:52 följande:
    muffinstöntmaken har haft bygghjälm. Jag var i extas flera dagar.
    Va det en säkerhetsåtgärd eller?
  • Lapinette

Huvudbonader verkar vara populärt här på tråden!

• nennesjuttioåtta

vickan
    Hurra Trollet!

Muffinstönt
    Han hade först ett par varselbyxor på sig, vit t-shirt och... Ja, inte skulle han låna socker i alla fall.

Lapinette
    Har ni ingen basker som ligger hemma och skräpar? Det är klart, ni klarar er ju med en baguette.

• Lapinette

Inte vilken baguette som helst !

Nej, ingen basker som ligger på lager dock en FC Barcelonamössa som någon glömt hemma hos oss. Fast roligast vore dock makens skidmössa som har vitt stubb .

• Lapinette

Oj, man kan ju tro det är fredag eftermiddag här på tråden!

• nennesjuttioåtta

lappis
    PWAHAAH! Värsta svängen ? Hökarängen!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge