• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Jag är inte vidare motiverad. Nu är jag tillbaka på "det där" kontoret. Mådde inte fullt lika dåligt av att åka hit idag, men är heller inte peppad att jobba. I måndags ville jag inget hellre än att säga att "jag slutar". Nu är jag lite lugnare och mer rådvill. Jo, själsligt tror jag att det är allra bäst för mig, men efter att ha gått hemma några månader utan pengar och en massiv marknadsföringsinsats i januari ligger jag mååååånga tusenlappar back nu. Då är det så dumt att säga upp sig från ett ställe varifrån man faktiskt kan få några kronor då och då...

• Soldemor

Kan jag ansöka om medlemsskap i klubben för de som alltid är jättetrötta just nu? Är man kvalificerad om man somnar när man kör hem?

• Cantaton

Eh, är du säker på att du lever?

Soldemor skrev 2010-02-11 10:23:50 följande:
    Kan jag ansöka om medlemsskap i klubben för de som alltid är jättetrötta just nu? Är man kvalificerad om man somnar när man kör hem?
  • passionsblomman

Ååååh jättefarligt och jätteläskigt!
  • TinkerBelle

Inte alls bra!
    Jag är trött, men inte så trött. Soldemor behöver sooooova!!!!
  • Cantaton

Instämmer.

TinkerBelle skrev 2010-02-11 11:00:45 följande:
    Inte alls bra!Jag är trött, men inte så trött. Soldemor behöver sooooova!!!!
  • Fjällbruttan

Solde, fy så läskigt!! du får göra som tant Fjällbruttan, ha en fleecefilt i bilen så när jag blir trött parkerar jag bilen, drar över mig filten och sover en kvart...
    enda strategin som funkat denna graviditet när jag är sååå trött!
    Var rädd om dig!!

Pssstt... du är överkvalificerad, du blir ordförande direkt

• Fjällbruttan

Tinker, kul att se dig!!
    Hoppas allt är bra även om du har häcken full... och att ärkeaset håller sig lugn och stilla...

Cantaton, styrkekramar till dig!!!

• Fjällbruttan

Sonja... sprider sig knäppamän tendensen över hela norrland???

Här är det lugnare med jag är som en katt på hett plåttak, känslig som attan...
    Men ikväll åker vi till Umeå och ska handla inför bebis anskomst och umgås med vänner, ska bli skönt att fara bort två dygn!

Igår sa faktiskt maken att drömsenariot var att åka till Umeå, hitta DEN bilen, göra klart bilköp, ta hem den, handla till bebis, komma hem och packa väskorna och sen dra tre veckor till Thailand, för nu orkar jag inte mer, sa han...
    Jag vill bara vara med familjen och skita i allt annat!!

Det var riktigt skönt att höra, och kul att det var vi som var prio ett...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången