• Kathiz å Kimmo

Uppsalabröllop 2010 del2

Som sagt, ny tråd då den andra snart stängs.
    Uppdaterad lista över datum. Blir vi fler så hojta till om ni vill bli inlagda!

Vi fortsätter....

Datum:
    FEBRUARI:
    HannaBanani 20/2
    Jessan och Robbans bröllop (obest. datum)

APRIL:
    emeliemarietherese 24/4

MAJ:
    frksmilla 15/5
    ZandraPatrik 22/5
    Kathiz å Kimmo 22/5
    Tattoo82 25/5

JUNI:
    Plutten 12/6
    jenba 25/6

JULI:
    Tina86 17/7
    bröllop i Uppsala 2010 31/7

AUGUSTI:
    Linaaa 14/8
    Sommarbrud2010 21/8
    DoJ 28/8

SEPTEMBER:
    FruHögstadius 25/9

OBESTÄMDA DATUM:
    Fårävvör 21/5 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-09 21:49
    Rättelse på grund av miss från mig!!!

Tattoo82 29/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-13 17:52
    Lejoninna1 26/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-16 16:43
    Majsan801 28/5

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-19 21:43
    Serafine 17/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 22:26
    Sörön10 7/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-23 11:26
    bröllop 21aug 2010 21/8
    Meii 12/6

• Svar på tråden Uppsalabröllop 2010 del2
  • majsan801

I min förlovningsring är det en skåra i mitten och så är den rundad. Så eg det enda som jag tyckte passade till är en klassisk alliansring med stenar i mitten. Och de är fantastiskt vackra ihop. Brukar prova min vigselring och drömma lite då och då. Inte för ofta så man ledsnar det ska kännas speciellt att få ta på sig den bröllopsdagen.

• Linaaa

Oooo vi har inte köpt vigselringen ännu, men om vi hade gjort det hade jag nog oxå provat hela tiden;)

• Linaaa

Jätte fin! Har själv provat solvind i butik:)

• Linaaa

Ni som besökt vingåker, vad låg priserna på kostymer där? Har dom skjortor o västar också? Såg att det var ju en bit att åka, 3 timmar vad jag förstod det som.

• Kathiz å Kimmo

Kostymen vi köpte kostade 2300. Det var Filippa K. Fanns mkt Tiger, Oscar Jakobsson och annat. Såg ngn som kostade 3200 också.

De har massor med skjortor i många modeller. Västar var det däremot dåligt med, iaf när vi var där. Dem de hade var mörka och det var få. Ingen som var i rätt storlek till min sambo så vi får fixa det på ngt annat ställe.

• Linaaa

Aha, hur har ni tänkt göra med väst? Ska ni som har köpt slips o näsduk ha väst i samma färg eller blir det för mycket? Hittade en sida på ebay med västar... Det är ju svårt att hitta en väst i samma färg som kostymen om man inte köper den samtidigt om man inte har svart kostym.

Här är sidan på ebay: clothing.shop.ebay.com/Mens-Clothing-/1059/i.html&_dmpt=US_CSA_MC_Vests&_ipg=25&_ssn=royaleclothing&_trksid=p3286.c0.m282

Sen kan man söka på färg mm.

• Kathiz å Kimmo

Hej hopp,

min sambo kommer ha svart/mörk eller (vad den nu var) kostym å sen blir det färg på slipsen å västen. Så det blir nog inte så svårt med färgerna så. Som du säger det är värre om hela kostymen ska matcha! Sen har jag inte tänkt på näsduken. Det får jag fråga honom om, eller så kan han, mot all förmodan ta tag i det :) Undrens tid kanske inte är förbi!!!

Superbra sida, kanske skulle ta mod till sig å beställa från e-bay, får se vad han säger om saken.

God natt!

• Linaaa

Katiz, vad ska den m2b ha för färg? Min m2b var oxå inne på att ha färg på väst o slips o näsduk, han gillade dom när han såg de på ebay. Var ju dessutom väldigt billigt så man kan ju alltid prpva. Så kan man beställa matchande till bestman:)

• Kathiz å Kimmo

Linaaa, det kommer bli blåa eller gröna kläder till mörk kostym. Det är våra färger. Om jag känner honom rätt blir det nog grönt. Men det är ju han som bestämmer. Sen måste han bestämma vilken modell på slips han ska ha. Vi får se. Han stressar inte med sånt. Skulle inte förvåna mig om han fortf inte fixat det en vecka innan bröllopet.

Sån är han, inte jag, hahahaha

Svar på tråden Uppsalabröllop 2010 del2