• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • muggles

Vi hade ju en tradition här på företaget att dricka fredagssnaps - den har försvunnit numera men jag livade upp gamla minne och rodde fram en flaska Jaeger. Nä tacka vet jag skumpa! El cava kan duga i värsta fall också.

• muggles

Piggis igen: japp det var det blommiga tyget jag menade som jag tyckte skulle passa dig/er. Var tänkte du ha det i så fall?

• Lapinette

nenne - du får stänga in katten i tältet och ha lite natursex. Det här kan ju inte fortgå!!!

• Lapinette

mugglan - härligt med fredagssnaps men som sagt, är inte mycket för sprit ... bara vin !

• muggles

Nenne och celibat i samma mening känns konstigt!

• muggles

Lappis: nä jag är inte heller mkt för snaps eg men vad gör man inte för att bevisa att man inte är gravid?!

• Lapinette

Visst gör det!!! Börjar bli rädd att den där sista IVF'n ställde till något knas.

• muggles

Nä nu loggar jag ut! Sexa på tjejer...

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor