• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • Lapinette

Japp, varm ska min dricka och varmt ska man sitta enligt kineserna ... om man vill bli gravid.

• nennesjuttioåtta

gissa var jag gömt mobiltelefonen!

• Lapinette

Ja... även äta förstås! Ingen jäkla glass där inte, inga sallader och kallt vatten. Varmt ska det vara för lilla maggen.

• Fru E

Nähe tjejer nu orkar jag inte sitta på jobbet och tråka längre utan drar en runda på stan innan det är dags att samlas för presentshopping till väninnan.

Trevlig Helg på er

Och Nenne se till att bil av med oskulden nu inte bra att var oskuld i så många år

• nennesjuttioåtta

EA
    jag har också hört att det inte alls är bra. Man börjar pilla av etiketter från flaskor och skräpar ner.

• Lapinette

Men nenne man får ju inte dricka alkoholm om man ska följa alla regler så champagnen får ligga på kylning tills man fött barnet!!! :-O

• nennesjuttioåtta

lappis
    aaaaaaaaaah, naturligtvis!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor