• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • BrudSommar2006

Med flera ivf:are på gång bara måste ju nästa plusvåg vara på gång förresten.

Nej, hej så länge.

• Blivande fru L

BS förresten, om det inte blir en Lowe är ju Lowa ett fint namn på en tjej!

• Blivande fru L

Intressant! Man kan ju pröva allt en gång, eller hur? Han vill alltså att du ska blöda mer?

EA&MJ skrev 2009-10-02 15:06:38 följande:

Blivande-några kinesiska örtpiller som min akupunktör trodde skulle vara bra eftersom jag inte har så mycket mens vilket inte är bra enligt honom......
  • nennesjuttioåtta

Blivande
    ja, jag tror läkarn sydde ihop mig därnere efter ÄP.

• Fru E

Japp vilket jag INTE är så sugen på egentligen men vad gör man inte för att bli på smällen

• Blivande fru L

Förresten är mitt nick så himla korkat. Jag ÄR ju fru L och inte blivande! Hade inte en tanke på att jag skulle bli kvar på BT efter bröllopet.

• Lapinette

Vem hade det blivande fru L! Det är 3,5 år sen vi gifte oss.

nenne - du får reklammera ... sy ska de inte göra!

• Blivande fru L

EA - De ska intas med ljummet vatten, läser jag. Hu! Men vad gör man inte! Man ska inte förakta den traditionella kinesiska medicinen, den har ju några år på nacken. Hoppas det funkar för dig!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor