Halloj!!!!!!!!!
I dag har Cicci 3 årig bröllopsdag!
Oj vad tiden går fort!
Min man hade inte tänkt ut något till idag alls när jag frågade honom, han tyckte vi kunde äta hemma... Ja ha sa jag ska jag stå o laga mat hemma som vanligt, det var ju skitkul.
Då sa han att man inte behöver göra saker o ting så märkvärdigt, i och för sig sant, men för fan det är vår bröllopsdag!
Ok jag kan laga mat då¨, säger han....mmmm eller hur, då går han till Östermalmshallen och köper färdigt och värmer i ugnen, mycket kärlek i det
Karlar!
Jag ska boka bord på en restaurang själv idag, ha ha ha, kan ju faktiskt jag göra som kvinna med och inte ha en massa förväntningar på att han ska göra det. Så det blir nog en tidig middag med barnen med
Intresssant va?
Spännande med UL BS, jag vet inte vad jag tror, men hoppas tjej, så att man kan lite på de där testen som du tog innan lite mer...
Jäkla katt sen då, jag förstår att du tycker det är jobbigt när det luktar. Jag hade en kille i min klass som hade katt när jag var liten o han stank kattlåda hela han, jag klarar inte den lukten sen dess.
Trevlig lunch igår!
Som alltid!
Ser fram emot onsdag redan!
Lugg på AM, spännande att se dig snart då, även fast det var lite längre än du igentligen tänkt dig!
Själv blev jag väldigt fin med mina nya slingor. Gjorde nyligen slingor som mer blev guldiga i färgen, nu fick jag göra om och det blev mycket fräschare, sommar blekta slingor liksom. Ser riktigt äkta ut
Kan rekommendera, klippning och slingning för 890 kronor, på salong Hair and Face i PK huset i stockholm, brukar inte gå dig men testade ngt nytt, kanon!
Lappis, du var skitsnygg i håret. Min mamma skulle älska att jag klippte mig så, det är hennes favvo frisyr och det passade dig sååååå bra!
Jag har ju väldigt brett ansikte, så jag kan inte ha det då jag skulle se ut som en fotboll.
Liten vad roligt att se dig här. Tänkte på sig i går, för jag såg Moppy i parkleken! Hon har ju inte varit här på hundra år, men det sloig mig att du och jag promennerade med henne för 1,5 år sedan snart, på skeppsholmen. Tänk vad liten din lilla tjej var då...
I dag ska jag handla inbjudningar till dopet. Har som mål att få iväg dem denna veckan!
Vet ni vad Victor har lärt sig??
LÅSA dörren, men inte låsa upp.
När vi skulle till dagis så hade jag just ammat lilla, tänkte, jag springer ut i trapphuset o lägger henne i vangen så kan jag koncentrera mig på Victor sen och klä på honom och mig... sagt o gjort gör jag det, men den lille rackaren LÅSER dörren. Där står jag och kommer inte in och han kan inte låsa upp!!
Till slut fick jag honom att hämta telefonen och pilla ut den genom brevlådan och så fick jag ringa maken
Sen efter 10 minuter en kvart så kom jag på att han kanske kunde pilla ut nyckelknippan med...
Nu måste vi gömma nycklar i rabatten på terassen eller ngt, för att inte detta ska hända igen.
Nåväl. Mugglan med, jag hoppas du får ut allt. Skrapning är inget jobbigt, det går rätt fort, men det är jobbigt att bli nersövd o åka till sjukan o hela baletten.
Ger dig styrkekarmar!
Kom igen nu bara!!!
Koko hittade du ngn sjal igår? Hann du dit?
Jag gick in på Zara senare på eftermiddagen, efter att vi varit i parken, och oj oj vilka tuffa kläder de har där.
Nu måste jag dra, vinkar till Snaily, Or, Ea, PB och alla andra
PUSS på der.