• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle
    passionsblomman skrev 2009-08-27 17:13:01 följande:
    Och det är jag djupt tacksam över!Min sambo är jätteupptagen på jobbet idag så jag får nästan spader härhemma alldles för mig själv. Det är tur ni finns så jag inte går upp i limningen.*kutar ut och skurar lite i villavagenen*
  • Frulle

Nu har pappa kommit på andra tankar.. Nu sitter han och kollar på hus i Grums!! Han funderar på att flytta dit. Då ska vi ju sälja det här huset...

• passionsblomman
    M
    Men VA! Vad ska han göra där då?

Hördu, hur känns det i knäna by the way?
    Frulle skrev 2009-08-27 18:34:47 följande:
    Nu har pappa kommit på andra tankar.. Nu sitter han och kollar på hus i Grums!! Han funderar på att flytta dit. Då ska vi ju sälja det här huset...
  • Frulle

Han ska väl vara där med bruttan typ..

Mjoo knäna känns ok. Men dom har ändrat sig LITE.. Dom säger... vänta....
    Jo dom säger 1,575.000:-

passionsblomman skrev 2009-08-27 19:03:17 följande:
    MMen VA! Vad ska han göra där då?Hördu, hur känns det i knäna by the way?
  • TinkerBelle

Vet ni va tanter nu är jag sur? Kan sälla mig till Sonja och Fjällbruttan så kan vi sura ikapp!
    Min svärfar är ett dj**la pucko.
    Maken stannade specifikt för att dem ikväll skulle kunna ha ett familjeråd och diskutera svärmors framtid/sista dagar. Vid lunch ringer han och säger att han inte orkar prata om det just nu så dem kan väl ta det på lördag?

Han vet att varje fördröjning, ändring gör att vi är ifrån varandra. Han vet att det som just nu pågår har en påverkan på makens jobb. Så jag antar att jag kommer få rätt igen och det kommer dröja två veckor till minst innan jag ser min älskling.
    Vet att jag är gnällig.

• Villemoa

Tinker; gnäll på du bara!

Blommis; vääääldigt spännande med budgivningen! Mera, mera, mera!!

• TinkerBelle

Tack!
    Kändes lite bättre efter att jag skrivit av mig...

Villemoa skrev 2009-08-27 19:52:58 följande:
    Tinker; gnäll på du bara!Blommis; vääääldigt spännande med budgivningen! Mera, mera, mera!!
  • dfk

Vad jag är nyfiken på hur det går med budgivningen passion, hoppas dom bjuder mååååånga pengar!

Svar på tråden Tantvarning 5