• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

Men gå och bädda ner dig!
    Drick massor av vatten, äppeljuice och te.
    Frulle skrev 2009-08-28 10:45:02 följande:
    Äsch. Dom som har haft det har haft ganska milda symtom.Ja ghar haft som en rejäl vanlig flunsa, bara att den varit/är så uuuutdragen.. Är liksom inte minsta bättre och då har jag varit asförkyld i 1 vecka.Men hon sa att om jag inte känner mig minsta bättre i morgon ska jag ringa igen.
  • Sonja68

Ja, det är tydligen olika hur sjuk man blir. Har också hört om att den är lite mer långdragen.*nyser* Oooops... Nöff-nöff på G?
    Nä, men allvarligt jag hörde att många får feber och rejäl ledvärk och huvudvärk, det får man vid en "vanlig" influensa också. Grejen är väl den att denna influensa tror dom att MÅNGA kommer drabbas av eftersom det är ett nytt virus som få har nån motståndskraft mot. Övriga virusar har härjat runt ett tag och många har redan en viss motståndskraft mot dem, dvs. inte lika många insjuknar så snabbt.
    HOppas du snart känner dig bättre. Här får du lite te och en chokladkaka som jag just norpat i godislådan på jobbet. De var just och fyllde på lådan

• Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-08-28 10:52:59 följande:
    Fika? Om du hinner och får för maken.Han kan ju var med och snacka tant skit... Jag är flexibel...
    Vore jättetrevligt! Vi kommer seeeent isåfall på fredagkvällen. Nu vet jag var faster bor, 75 m från pendelstationen, det finns en pub i samma hus, hehehe!!! Perfekt.
    Nästa dag åker vi nog in till centrum ,men jag inboxar dig detaljer när vi vet bestämt. Borde kunna klämma in en träff tycker jag KRAM!
  • Bobou

Iiiihhh Frulle, hosta inte på mig!! Jag är verkligen skitskraj för grisflunsan! :-O

Passion, nya bud idag? *nyfiken*

• Heloise

jaha nu har Panzer smittat ner mig oxå. Vi måste gå och vaccinera oss mot svinflunsan, eftersom vi jobbar i en affär som dessutom ligger 30 från tågstationen. Jag kommer inte att tid att vara sjuk i höst och förra året var bara en lång kavalkad av förkylningar.

Vi ska in till stan lite tidigare och köpa pyjamas och tofflor till Panzer, han fryser hela tiden.

Mulle: jag hoppas verkligen inte att det är nöff nöff.

Härligt med fredag!

• didis

Hu! Nys inga smågrisar på mig!!

Nu är det fredag och om några timmar sitter jag på bussen hem till familjen. Varje torsdag och fredag längtar jag hem (måndag och tisdag tycker jag det är rätt skönt att göra som jag vill!).

I kväll ska jag mysa, först med barnen och sedan "mysa" även med gubben. Om han orkar, vill säga, han börjar ju bli till åren!

• Fjosok

Verkar som ytterligare en kvinna som fallit för en "spännande" man.

En del kvinnor väljer fel män. Och vi snälla män förblir singlar. Thats life, hur orättvist det än kan verka i en del fall.

tragiskt är hennes öde iaf

Svar på tråden Tantvarning 5