• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Heloise

Jag har kanske inte världens bästa kontakt med just den syrran men tillräckligt bra för att hon ska ringa och säga "Hej lilla syster, vad jag hoppas ni hade en underbar bröllopsdag och jag önskar att jag kunnat vara med" , men å andra sidan är det här ju syrran som sa att en solitär på 0.35 c var mer passande för mig med tanke på mitt "yrke"( dvs 5 års unversitetsstudier), hon hade ju en 1.5 c och det passade ju bättre för henne( 2 år på handels och en karriär som sekreterare) inte för att det spelar ngn roll, men om vi ska jämför utb och yrkesval så ligger jag lite bättre till rent akademiskt om man säger så ... Hon är helt jäkla bananaz.

• Sonja68

Ja just det! Det är nog husvisning idag!
    Frulle, hur är det med maken? Repat sig?

• Frulle

Jo det var väl nu dom hade en omvisning. Men hon var online här så jag tänkte hon hon var inne!

Jo mannen mår ok! Inte jag dock. Är helt utmattad...

• passionsblomman

Tjoho!

Det kom 7 olika par/familjer ikväll och bara EN av dem var här för andra gågen. SEX skrev upp sig och imorgon börjar buddgivningen!!!

Det är en döv tjej som har varit här två ggr nu så ikväll var jag kvar här och snackade med henne(jag har ju teckenspråksutbildning ni vet) Så att hon skulle får fråga allt hon ville alltså. Hon är den enda som är intresserad av permanentboende. Hon vill ha en av katterna också om hon vinner budgivningen!

Det är en dl rikt fol verkar det, bla ett par som är i färd att flytta till ITALIEN men som vill ha ett sommarställe här...

Nu är jag så nervös att jag nästan kräks.

• Sonja68

Åh, så spännande Blommis! Jag håller tummarna för att ni kommer att bli rika som troll

• Bobou

Men oooh, passion, så gruvligt spännande! Ni tycks ju ha ett fantastiskt utgångsläge!

• Villemoa

Heloise; det minsta man kunnat begära av syrran din är ju att hon åtminstone kunde ringt och grattat!

Tackkort ska vi inte ens tala om...får dåligt samvete så fort de kommer på tal och vi gifte oss också i april men i slutet...

Idag har jag varit och vattengympat! Första gången på 10 år som jag tränade och det var såå skönt!

Blommis; tror att det kommer bli en hejdundrande budgivning!!

Tinker; så j-a onödig kommentar av svägerskan!!

• passionsblomman

Förresten så tycker jag gott ni kan se den där Clintan-filmen "Gran Torino".

På tal om film så gick jag på BIO idag efter mina olika undersökningar och inseminarium och allt på kliniken.
    Jag såg Harry Potter och det var väldigt skönt kan jag säga, att bara vara i en saga en stund mitt i allt jag annars håller på med.

Svar på tråden Tantvarning 5