Heloise skrev 2009-08-26 14:34:07 följande:
Yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesye s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag klarade datbas uppgiftem 3 gången gillt och skam den som ger sig!I dag kom våra tackkort( vi beställde dem igår) det går undan ibland haha, jag har skrivit alla adresser och funderar nu över om jag ska vara jävlig och skicka ett tackkort till min elaka bimbobarbie syrra i USA; hon har inte ringt/mailar/smsat/skickat kort och det var 1 månad sen vi gifte oss. Det senaste jag hörde av henne var "håll en plats till mig så hör jag av mig ett par dagar innan bröllopet"( detta var 2 veckor innan) dagen innan bröllopet antog jag att hon inte skulle komma, så vida inte stålmannen flög hit henne. Efter det nada inte ett livstecken, jag skulle bli orolig om det inte var så att hon ringde precis alla andra utom mig... mmm love is in the air!Men nu får det vara nog, jag tänker skriva ett mail till henne och tala om för henne att det känns skönt att hon lagt ribban!
Grattis Heloise!
Men du, fy så trist med syrran. Is she for real???
Varför beter hon sig sådär? Har ni generellt dålig kontakt med varandra eller är detta nåt nytt. Ja, du behöver förstås inte berätta här om du inte vill, men tråkigt låter det.
Nåja, det är HENNES förlust.
Jag är hungrig, jag är hungrig, jag är hungrig.
Och skallen bankar idag också. Fan nuförtiden mår jag skit hela tre dagar under mensen, förut var det bara första dagen. Blä!