Vi som går på Viktväktarna del 3
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
En kopp kaffe eller te kanske? Så man får lite smak i munnen - vatten i all ära men ibland så behövs det något annat. Eller en frukt? Lätt för mig att säga som har gratis frukt på jobbet...
Lycka till på vägningen idag!
Tackar ;-D
Och grattis till första mötet som guldis!
Jag har funderat på det där med te och frukt men ville vänta till eftermiddagsfikat som är vid 15. Kan ju inte springa runt och knapra jämnt tänkte jag. Har också gratis frukt 2ggr/vecka på jobbet så jag brukar förse mig med äpplen och banan.
Vid havet skrev 2009-09-02 13:54:32 följande:
Inge fika idag på jobbet, hittills.
Jag har laddat med lite frukt. En apelsin och te är det snart dags för.
Go Sonja! Detta klarar du galant!
Tack Ska detta bli min första fikafria dag månne???
Typiskt att fika har kommit upp på tal idag.. jag som just bara av en händelse "råkade" ta en kaka till kaffet idag.. fick genast ånger..
Men nu är det hem och ladda för DANS ikväll! Tjoho!
Återkommer imorgon i frågan om jag kan röra mig.. Laddar lika mycket för TOTAL träningsvärk imorrn..
tjoho!
sonja yehoo håller tummarna att du klarar dig hela dagen.
idag vart jag lite nyttig gjorde tysk korv gryta med bulgur. med lätt grädde och lätt creme fraiche i tyvärr blir dte inte vv saker då de inte har laktos fria men köper med den lägsta fetthalten på det andra
Du får mig att längta tills min egen danskurs drar igång
Jag kanske t.o.m. känner mig inspirerad tillräckligt för att planera för ett pump-pass imorgon. Återkommer imorgon med det beskedet.
Morning!
Igår klarade jag mig hela dagen utan fika. *stolt* Kan iofs bero på att ingen bjöd på fika på jobbet och hemma låg allt fika i frysen, förutom några kex, som jag avstod från.
Tog te med frukt istället. Visserligen hade jag i en halv tesked honung i teet, men det är väl 0 p för det?
Maken frågade om jag ville ha lite av mitt favoritöl (rysk sort), men jag tackade nej. *sträcker på mig*.
Maken klarade också av igår att hålla sig inom sina dagliga points, vilket är bra, för det är HAN som främst behöver gå ner i vikt.
Ikväll är siktet inställt på Aerobics 45 minuter. Någon som vet hur många bounuspoints det ger? Jag har glömt.
Svanboet; Blir det pumppass ikväll?
Mysmonstret: Dans, finns det härligare träningsform ? Hur är det med träningsvärken?
***** Börja kopiera här ******
Mysmonstret: Började på 99,2 och dagens vikt va 91,2
JL2b: Kalmar/Ljungbyholm, 22år, bröllop 29/5 -2010, startvikt 97,5kg den 27/7 men gick upp 4kg med allévo. Målvikt 75-80kg, vikt v.35: 97,3kg
Svanboet: Gbg/Borås, vägning onsdag em, 16 veckor, Startvikt 109.8kg / Målvikt ca.65-70 kg / Vikt v36: 94.7 kg (-1.2)
MsMinelli: Stockholm/Solna, vägning torsdagar, 9 veckor, Startvikt 71.6 kg / Målvikt 62 kg / Vikt v 28: 63,1 kg (-1,5 kg på tre veckor)
Beachwedding: Stockholm/Bromma, 25 år, Bröllop 12 november, vägning måndagar, startvikt 85,6kg / Målvikt 65kg / Vikt v 31: 77,5kg
TesshjärtaFred: Stockholm/Solna (men går på Hötorget), 31 år 18 juni, bröllop 5 september, startvikt 72,9 kg / Målvikt 58 kg / Förbereder bröllop och har därför semester
GladaEmma: Ska plussa - GRATTIS!
VidHavet: Stockholm/Tyresö, 37 år, vägning onsdagar, vv sen 080930. Startvikt 89,3 kg / Målvikt 70 kg / GULDMEDLEM! (Bröllop 24/7 => NYGIFT!). VV v36 70,5
tågjäntan: Gbg, 37 år, vägning oregelbundet ca en gång per månad. Starvikt ca 80 kg maj/juni. 24/8 --> 75kg.