JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Vad fina..Vi ska ha
Aldrig ska jag sluta älska dig
Men sen vet vi inte än..hum..Men har en vän som sjöng på vår sons dop..vi ska fråga henne..
Har varit i stan och kollat runt lite ¨på fotografer och frisörer o sminkning.
Kommer billigt undan med håret och makeupen, runt 1200 kr.
Men vi har insett att vi kommer få ta fotografen efter kyrkan eftersom den är bokad till 14 och det tar 3-4 timmar för mig att bli klar.
Hur har ni tänk med skor? Vi ska ha turkos som tema och jag skulle gärna vilja ha turkosa skor... Har hittat två snygga som jag lagt upp i mitt galleri, vad tror ni om dem?
Oh, nightelf...underbara skor! Älskar det par som ligger först i ditt galleri. Har också tänkt ha färgade skor, men har inte bestämt vilken färg än. Men färgen du har valt får mig att vilja byta färgtema!
Ja, slå till! Ångrar du dig så har du som sagt iaf ett par fina skor! De första var jättesnygga!
Hallå! Hoppar med i den här tråden då vi nu bestämt datum :)
Hej och välkommen Wicky.
Visst är det två psalmer som är minimum i kyrkan. Hur många solosånger ska ni ha utöver det? Vi har en bestämd och det är Michael Jacksons "I just can´t stop loving you" som min bror ska sjunga, antagligen tillsammans med en kille som är som vår bror, så det kommer bli supervackert. Sen funderar jag på om man kan ha en till låt, eller någon "vanlig" låt som utgångsmars, typ en solosång eller liknande. Finns det några bestämmelser med det där med ingångs- och utgångsmarser?
Hur gör ni med boende för de som behöver bo över? Fixar ni alternativ och preliminärbokar och sedan låter gästerna boka "på riktigt" själva, eller överlåter ni det helt åt gästerna?