• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • rosesarered

Lägger in mig:

tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli

KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli

Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli

Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli

Källerudd: 28 juli

Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli

• rosesarered

Katja B,
    angående dukningen så tycker jag att nummer 1 låter ganska häftig och annorlunda men det beror på vilken känsla ni vill ha..
    Om det är 20-tal ni vill ha så tycker jag att nummer 2 eller 3 känns mera passande.
    Har du förresten sett fjäderdekorationerna här på köp och sälj? för runda bord, dom andas lite vintage litet tips bara...

gröna tärnklänningar vet jag att det finns på gojane.com.
    Funderar på att beställa därifrån till min tärna.

• LyckligTjej

Behöver lite tips!!!
    Sitter och pysslar med gästboken och den är nu snart klar.
    Sitter och funderar på inledningstext..nån som har nått tips på vad man kan skriva
    som inledning i gästboken???
    Eller ska man lämna den blank? känns liiite trist.

• idajohanna82
    LyckligTjej skrev 2009-08-09 17:58:11 följande:
    Nu har jag hittat den RÄTTA.. och då menar jag såklart klänning Har bilder på min blogg...kolla här julibrudens.blogg.se/
    Vilken fin blogg du har! Blev väldigt inspirerad!

Hur lång tid i förväg hade ni tjejer tänkt boka frisör, make up och blommor?
  • Juli100724

Blommor sköter min svärfar, han jobbar me blommor. Frisör och smink fixar syrran. Hon är frisör och smink. Så jag har turen att ha dom nära så jag slipper boka...Men var ute i tid syrran har redan bokade till nästa år..ialfall början..

• kullaberg

Jag tänkte boka frisör efter jag har klippt mig nästa gång, vilket blir i septbember/oktober för då ska jag bestämma mig vem jag vill ska göra mitt hår (har två att välja mellan)

Make-up tänkte jag nog boka i samma veva då. Blommer har jag förhoppningsvis en bekant till mamma som fixar, vilket jag får reda på nu i augusti. Annars vet jag inte...

• LyckligTjej

idajohanna82 skrev 2009-08-11 08:57:45 följande:
    Vilken fin blogg du har! Blev väldigt inspirerad!Hur lång tid i förväg hade ni tjejer tänkt boka frisör, make up och blommor?

Tack så mycket!
    Jag har bokat frisör, blir en nära vän till mig som är frisör och hon vet om
    våra hemliga planer
    Hon kommer att fixa både håret o sminket.
    Blommorna kommer senare.

• KatjaB
    rosesarered skrev 2009-08-10 20:32:50 följande:
    Katja B,angående dukningen så tycker jag att nummer 1 låter ganska häftig och annorlunda men det beror på vilken känsla ni vill ha..Om det är 20-tal ni vill ha så tycker jag att nummer 2 eller 3 känns mera passande.Har du förresten sett fjäderdekorationerna här på köp och sälj? för runda bord, dom andas lite vintage litet tips bara...gröna tärnklänningar vet jag att det finns på gojane.com.Funderar på att beställa därifrån till min tärna.
    hittar inte, du skulle inte kunna säga vad de hette eller inboxa länken kanske

florist är jag själv så där behövs ingen bokning,
    frisör vet jag inte än,
    smink tänkte jag på make-up store, måste bara ringa o boka.
    fotograf tänkte jag först på en kompis som är rätt duktig på att fota, men har ju inte gjort några bröllop, nu visade det sig att vår granne som är fotograf gör bröllop med som extraknäck ibland.. men jag har ju kollat lite med vännen om han var intresserad, nu vet jag inte hur vi ska göra.
  • idajohanna82

Tack för alla snabba svar!
    Hmm oj, måste snart boka då... Men jag vet bara inte vilken frisör! Ska gå i Helsingborg och har aldrig klippt mig där... Får väl resercha lite!

Bilderna tar min sambos syster, tur!

Svar på tråden JULI - 2010 del2