• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • KatjaB

Har ni kollat än på vad ni vill ha för in- och utmarsch musik?
    Vi har börjat kolla och jag är helt såld på canon in d.. tycker man får gåshud av den, men sambon är inte helt övertygad (än, hehe)

• Juli100724

Jo vi har nog faktikst redan bestämt oss..
    In: Änglagård
    Ut. Star was (om det stavas så)

• källerudd

Vet inte hur vi ska göra med det där med in- och utmarch. Vi kommer troligtvis att komma med båt, så mellan bryggan och "stranden" skulle det passa att ha nått, men har ingen aning om vad...

Ut blir nog värre, för då kommer vi ju liksom bara gå till våra nära och kära som står och tittar...

• LyckligTjej

Vi har inte bestämmt oss helt än men dem här har vi som förslag;

In: F Mendelssohn
    Ut: Änglagård

• LyckligTjej

Ni som ska ha solister, har ni bestämt vilka låtar som ska sjungas?
    Vi har bokat solist och dessa låtar har vi som önskemål;

">

">

och kanske även denna
    ">

Vi får se om vi nöjer oss med 2 låtar eller om vi sllår till med 3

• kullaberg

Vi har frågat solist, men inte fått helt klartecken än. Mina kusiner blir det isf. Vi kommer också ha Molly - Så vill stjärnorna, den är så fin! Tittade precis på den på You tube och blev helt tårögd

In och utmarsch har vi inte tittat på ännu.

• Mia 77

Har idag kommit fram till att vi troligen kan spara drygt 10000 mer än vi räknat med från början. Känns skönt, för då kan man bli lite mer vidsynt i sitt planerande

• Mrs Opp
    KatjaB skrev 2009-08-12 22:04:39 följande:
    Har ni kollat än på vad ni vill ha för in- och utmarsch musik? Vi har börjat kolla och jag är helt såld på canon in d.. tycker man får gåshud av den, men sambon är inte helt övertygad (än, hehe)
    Jag är också helt såld på den...varenda gång jag lyssnar på den gråter jag floder. Kanske inte så bra idé för mig att ha den då...
  • LyckligTjej

Nån som vet av nån hemsida där man kan hitta gratis monogram?

Svar på tråden JULI - 2010 del2