JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Appropå hjärtan på tråd som det skrevs om lite tidigare: I en dukning jag varit med och gjort så tog vi loss bladen från tråden och la dem tillsammans med små pärlemorhjärtan och rosor i siden från Panduro. Det blev jättefint!
tessomac: 3 juli
AnneliM: 3 juli
h and a 2010: 3 juli
Lyckligtjej: 3 juli
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
NightElf: 3 juli
KatjaB: 10 juli
brudjuli2010: 10 juli
kikki kikki: 10 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
zeldae: 10 juli
CeKe: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
LoveA: 17 juli
Mia_77:17 juli
Sandie87: 24 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Ni som ska skicka, save the date - kort.. när skickar ni era?
Vi funderar på att skicka dem med julkorten, är det för tidigt?
Känns som om man vill vara ute i god tid när man ska ha bröllop mitt i
semestertiderna.
Jätte fin, tycker du ska slå till =) Var hittade du den?
Vi ska inte senda såna, men ska skicka våra inbjudningar i feb. Men ska senda en påminelse nån månad innan osa...Tänkte vi =)
När vi ordnade större studentsittningar brukade vi räkna 1/2 flaska vin/person, en öl/cider och en avec, ibland lite snaps med men det brukar man kanske inte ha på bröllop... det brukar iallafall vara ganska lagom, man vill ju inte att folk ska bli för berusade under middagen, vill man dricka mer kan man ju ha en bar!
Vi ska skicka våra med julkorten. =)
Den klänningen ska jag ha, därmed basta
Jag hittat den här; www.brudklanningar.nu
Har fått mitt matrial till vår gästbok idag.
Nu blir det scrapbooking för hela slanten ikväll
vi ska skicka våra save the date-kort med julkorten.
ang. det där med mossa i dekorationen så tänkte jag köpa mossan från butik, inte samla i skogen. Den är det inga kryp i Men jag tror att det blir alternativ 2 eller 3 iallafall, känns mer 20-tal och framförallt tidlöst
lycklig tjej: vad kul att du hittat den perfekta klänningen Själv velar jag fram och tillbaka hela tiden.
Tur att man har tid på sig.
började provjobba för ett nytt jobb idag, kul men rätt mycket såhär i början och så känner jag mig lite stressad över att det inte skulle gå bra, man vill ju vara duktig liksom
Hoppas att det lugnar ner sig lite snart iallafall så att man orkar planera för bröllopet också