• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • rosesarered

Vit c1 menade jag med axelbanden. Men är det inte samma klänning som den sista i ditt galleri men utan axelbanden? väldigt lik är den iallafall. Eller också är det jag som är blind

• Mrs Opp

Källerud: Jag gillade den röda bäst, försökte tänka mig den i vitt (även om det hade varit häftigt att ha den i rött!). Alla sitter jättebra på den men den röda var den som jag tyckte gav dig finast former.

Sajberpillan: Låter som ett kanonpris, var är det du bor?

LyckligTjej: Har svårt att komma på något bra till gästboken nu, men om jag ramlar över något skall jag tänka på dig.

• sajberpillan

mrs opp: Bor i Nyköping.

ANg gästbok: funderar på ett "min kompis-stuk" med frågor som hur personen känner brudparet, en hälsning och lite mer.

• källerudd

Jo, klänning C1 C2 är samma..Man får gå på bokstäverna,luddigt jag vet :)

Mrs Opp: Tack, men alla va super små, den röda är en stl 34, jag drar 40 så det är därför snörningen blev så konstig...Och ingen av de andra klänningarna gick att stänga..

...Någon som kan förklara varför de bara har kläningar i mini storlekar hemma???

• Juli100724

Ja det undrar jag me,...dom tror nog alla är pinn smala

• KatjaB

rosesarered: ja, det är nog så.. men kan ju vara en idé att spåna på och göra nåt eget

källerud: gillade nr 2 bäst, kanske för att den går åt det hållet som jag funderat lite på också

• KatjaB

åh vad bra! måste kolla om de gör det här.. rent-a-tent hyr ut också, skulle gå på ca 1500 kr för tallrikar, assietter, kaffekoppar, vinglas, champagneglas, och bestick.. då slipper man diska också! Men jag ska kolla om man hittar billiga vita tallrikar på tex rusta mm, då kan man ju komma undan rätt billigt också o sälja dem efteråt till någon annan som ska gifta sig tex

LyckligTjej skrev 2009-08-11 23:36:03 följande:

Japp, porslin kan man hyra. Läste t.om in nån tråd att b.la Duka hyr ut, kolla!Vi har också bokat festlokalen nu, känns skönt att man har lokalen klar Nu sitter man och fantiserar hur man ska smycka den Tänkte fylla ballonger med helium, äre nån som vet vart man kan köpa tuber?
  • JollyO
    källerudd skrev 2009-08-12 10:58:20 följande:
    Nu har jag lagt ut de fyra klänningar jag provade igår i galleriet... Säg gärna er mening. Den röda finns i vitt men hon hade ingen hemma...(för man musen över så är de vita klänningarna numrerade a-c)Säg gärna vad du tänker om sommar bröllop utomhus och långklänning...hade ju själv planer på en kortare klänning, men det verkar svårt att få tag på, men ska ut på fler äventyr o titta...tack för hjälpen
    Jag å andra sidan tyckte att b var finast! Tur att alla tycker olika, tråkigt det hade blivit annars!
    Jag har sett många korta, snygga klänningar på Millybridal, om du inte kollat där än :)
    Tycker att det verkar meckigt att ha en för maffig klänning om man ska va ute, men det är väl egentligen nästintill samma som när man är inne?

Jag har för övrigt hittat en helt fantastisk klänning som jag bara så gärna vill ha! Bilder i mitt galleri. Check out!
  • Juli100724

Jätttte fin =)

JollyO skrev 2009-08-12 19:09:03 följande:
    Jag å andra sidan tyckte att b var finast! Tur att alla tycker olika, tråkigt det hade blivit annars!Jag har sett korta, snygga klänningar på Millybridal, om du inte kollat där än :)Tycker att det verkar meckigt att ha en för maffig klänning om man ska va ute, men det är väl egentligen nästintill samma som när man är inne?Jag har för övrigt hittat en helt fantastisk klänning som jag bara så gärna vill ha! Bilder i mitt galleri. Check out!
  • källerudd
    JollyO skrev 2009-08-12 19:09:03 följande:
    Jag å andra sidan tyckte att b var finast! Tur att alla tycker olika, tråkigt det hade blivit annars!Jag har sett många korta, snygga klänningar på Millybridal, om du inte kollat där än :)Tycker att det verkar meckigt att ha en för maffig klänning om man ska va ute, men det är väl egentligen nästintill samma som när man är inne?Jag har för övrigt hittat en helt fantastisk klänning som jag bara så gärna vill ha! Bilder i mitt galleri. Check out!
    Ja visst är det tur att alla tycker olika, men det blir så mycket svårare, fast jag har nog redan min favorit..men får väl ge mig ut och prova lite mer, var ju första rundan...

Din klänning va ju super fin..Jag har ju inte hittat min drömklänning, det är ju den understa bilden, men den finns inte, va ju iofs en gammal tidning oxå...
Svar på tråden JULI - 2010 del2