JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Vit c1 menade jag med axelbanden. Men är det inte samma klänning som den sista i ditt galleri men utan axelbanden? väldigt lik är den iallafall. Eller också är det jag som är blind
Källerud: Jag gillade den röda bäst, försökte tänka mig den i vitt (även om det hade varit häftigt att ha den i rött!). Alla sitter jättebra på den men den röda var den som jag tyckte gav dig finast former.
Sajberpillan: Låter som ett kanonpris, var är det du bor?
LyckligTjej: Har svårt att komma på något bra till gästboken nu, men om jag ramlar över något skall jag tänka på dig.
mrs opp: Bor i Nyköping.
ANg gästbok: funderar på ett "min kompis-stuk" med frågor som hur personen känner brudparet, en hälsning och lite mer.
Jo, klänning C1 C2 är samma..Man får gå på bokstäverna,luddigt jag vet :)
Mrs Opp: Tack, men alla va super små, den röda är en stl 34, jag drar 40 så det är därför snörningen blev så konstig...Och ingen av de andra klänningarna gick att stänga..
...Någon som kan förklara varför de bara har kläningar i mini storlekar hemma???
Ja det undrar jag me,...dom tror nog alla är pinn smala
rosesarered: ja, det är nog så.. men kan ju vara en idé att spåna på och göra nåt eget
källerud: gillade nr 2 bäst, kanske för att den går åt det hållet som jag funderat lite på också
åh vad bra! måste kolla om de gör det här.. rent-a-tent hyr ut också, skulle gå på ca 1500 kr för tallrikar, assietter, kaffekoppar, vinglas, champagneglas, och bestick.. då slipper man diska också! Men jag ska kolla om man hittar billiga vita tallrikar på tex rusta mm, då kan man ju komma undan rätt billigt också o sälja dem efteråt till någon annan som ska gifta sig tex
Jätttte fin =)