JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nä det är svårt det där...det är ju det där med 2:a hands val hmm svårt...du får klura lite på det
Eller hur... Ja får klura. Ville bara ha lite tankar från er tjejer här inne Så skönt att man inte är ensam med sina tankar
Ja visst är det...jag hade nog aldrig fixat det här utan BT :)
Håller med, det är skönt att läsa om alla andras tankar och orosmoment och inse att man 1) inte är ensam och 2) inte är knäpp! :)
Kullaberg: jag tycker du skall avvakta lite med att tala med kusinen. Eller ge henne ett datum en bit fram. Trots allt har vi ju lång tid kvar till bröllopet allihop. Om din väninna ändå kommer på bröllopet så kan du ju fråga henne längre fram i vinter, då har hon ändå lång tid på sig att förbereda sig.
Eller hur!
Mrs Opp >> Du har nog rätt! Det är bara det att jag är sån som vill ha allting klart som går att få klart. Men det är väl bara att ha lite is i magen och avvakta. Som sagt, gott om tid fortfarande.. Grejen är ju bara att om inte kusinen vill, och inte väninnan vill, då måste vi ju hyra in någon, och då kanske man helt plötsligt är sent ute... haha... dilemma... men jag avvaktar lite till iaf. Min mamma träffar nog kusinen i helgen, jag kan be henne luska lite då hur hon känner.
Tack för era svar och stöd! Som sagt, skönt att veta att man inte är knäpp... Eller är vi knäppa allihopa
Verkar som här e en del som ska beställa från kina. När hade ni tänkt beställa??
Jag ansluter mig åxå hit Vi gifter oss den 10/7-2010, bara kyrkan är ledig.. Sen vi bestämde datum svävar jag på moln! Känner mig som den lyckligaste kvinnan i världen.. hihi antar att alla ni andra åxå känner så ;)
Visst är det skönt =)
Med tanke på sången. Om ni vill ha mer än en solosång kanske ni kan fråga båda två. Om båda kan och vill, kan de sjunga en varsin, annars kanske en av dem räcker. Knepigt sånt där. Jag är nog så frispråkig och funderar nog ibland lite för lite på sånt där med andrahandsval etc, så jag hade inte kunnat låta bli att säga som det är till väninnan, att jag frågat kusinen, men att jag jättegärna skulle vilja att väninnan sjöng om kusinen inte kan. Lycka till!
Grattis och välkommen hit =) Vi har samma datum att vänta på med spänning...