• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • Juli100724

Om man beställer festpogram, får man bara skalet då lr?? Innehållet får man väl göra själv.

• sarahkka76

Hej tjejer! Det är inte ofta man är här inne nuförtiden. Man har så mkt att göra att man inte hinner inte helt enkelt. Ska jobba en vecka till och sen börjar jag plugget igen, då kommer det att bli lättare att hänga med igen. Jag återkommer

• KatjaB
    Juli100724 skrev 2009-08-15 07:36:51 följande:
    Om man beställer festpogram, får man bara skalet då lr?? Innehållet får man väl göra själv.
    ja, iallafall på calligraphen så får du bara fodralet, sen får du lägga till om du vill ha papper i, och lägga till ännu mer om du vill att de ska lägga in texten som ska vara. Så det blev faktiskt rätt dyrt iallafall när jag kollade.
  • KatjaB

Kom på en sak nu, jag har ju tänkt ha pumps på bröllopet, men själva vigseln är utomhus, på gräsmatta. Man är ju inte direkt snygg när man försöker gå över en gräsmatta i klackar..
    vad ska man ha istället? kan man ha träskor med klack tex? hittade rätt snygga såna, men dock inte i ivory utan helt vita, eller rosa.. kolla bilder på min blogg får ni se giftassugen.blogg.se

• Juli100724

Ja jag vill bara ha skalet så det är oki, resten fixar jag på datorn. Vigselpogramet ska vi stå för det, lr kyrkan fixar nått??

• LyckligTjej

Juli100724 skrev 2009-08-15 07:36:51 följande:

Ett tips är att beställa tjockare A4 ark från t.ex Panduro och använda dem som skal, blir mkt billigare än att beställa från calligraphen.. ett tips om du vill spara en slant 

• KatjaB
    LyckligTjej skrev 2009-08-15 15:08:16 följande:

Ett tips är att beställa tjockare A4 ark från t.ex Panduro och använda dem som skal, blir mkt billigare än att beställa från calligraphen.. ett tips om du vill spara en slant 
    ja, så tänkte jag också.. iallafall om man som vi, inte ska ha något jättemärkvärdigt. Nog för att det var fint med namnen i silver på omslaget men SÅ fint var det inte att om jag hittar papper i samma färg så gör vi det själva istället.
  • brudjuli2010

Hej alla!

NÄ, kyrkan fixar inga program. Är inte alla som har vigselprogram men vill man ha det så får man fixa det själv.

Har börjat klippa och vika små askar nu! Vet egentligen inte hur många vi ska bjuda men kände att jag behövde börja med något praktisk och inte bara planera hela tiden. Blir jättefina! Vita med brunt lock, och sen blir det nog ett vitt band runt.

• Everton

brudjuli2010: Har du tagit tjockare papper till askarna? hur har du vikt dem så det ser bra ut?? har försökt själv från en modell...men tyckte inte att det vart så bra.

Svar på tråden JULI - 2010 del2