JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Om man beställer festpogram, får man bara skalet då lr?? Innehållet får man väl göra själv.
Hej tjejer! Det är inte ofta man är här inne nuförtiden. Man har så mkt att göra att man inte hinner inte helt enkelt. Ska jobba en vecka till och sen börjar jag plugget igen, då kommer det att bli lättare att hänga med igen. Jag återkommer
Kom på en sak nu, jag har ju tänkt ha pumps på bröllopet, men själva vigseln är utomhus, på gräsmatta. Man är ju inte direkt snygg när man försöker gå över en gräsmatta i klackar..
vad ska man ha istället? kan man ha träskor med klack tex? hittade rätt snygga såna, men dock inte i ivory utan helt vita, eller rosa.. kolla bilder på min blogg får ni se giftassugen.blogg.se
Ja jag vill bara ha skalet så det är oki, resten fixar jag på datorn. Vigselpogramet ska vi stå för det, lr kyrkan fixar nått??
Ett tips är att beställa tjockare A4 ark från t.ex Panduro och använda dem som skal, blir mkt billigare än att beställa från calligraphen.. ett tips om du vill spara en slant
Hej alla!
NÄ, kyrkan fixar inga program. Är inte alla som har vigselprogram men vill man ha det så får man fixa det själv.
Har börjat klippa och vika små askar nu! Vet egentligen inte hur många vi ska bjuda men kände att jag behövde börja med något praktisk och inte bara planera hela tiden. Blir jättefina! Vita med brunt lock, och sen blir det nog ett vitt band runt.
brudjuli2010: Har du tagit tjockare papper till askarna? hur har du vikt dem så det ser bra ut?? har försökt själv från en modell...men tyckte inte att det vart så bra.
Kommer ni ha barn med på festen?