• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • BrudSommar2006

Vickan, varför tror du att BT är paj, har inte märkt något??

• kängu

Godmorgon!!

Snaily, 80 timmars beredskap låter inget kul alls...

Lappis, fortsätter hålla tummarna för småttingarna!!

Ego- har ingen lust alls att gå ut med hundarna denna morgon. Spöregnar ute!!! När fan ska det bli sommar egentligen????

• Liten med Mindre

Hurra - fredag! Snart hel helg med familjen! (Har hittills varit borta 3 av 4 kvällar - mammahjärtat mår uselt. )

Heja Snaily! Hoppas rygg och resten av kroppen står pall för dagens utmaning!

Väx väx väx! Till Lappis blivande kaninungar!

Välkommen i den stora trådfamiljen BS nya kisse! Hoppas matte inte kör vilse till Veddesta!

Nu börjar den där låååånga väntan på BIM. Tur att det är fortsatt mycket på jobbet, och midsommar mitt i alltihop.

Nenne- om ni inte kan ta emot alla barn på kollo, så kan du låta maken min skilja agnarna från vete. Han är ett busfrö av rang och kan nog skicka bara de mest kompetenta kandidaterna...

Ha en bra dag och helg om jag inte hinner in!

• Liten med Mindre

Glömde - PAGE - riv GENAST sönder de där stinkande giftpinnarna du skaffat - ner i toaletten och spola omedelbart!!!

Måste vi bli arga på dig eller??? *hytter med fingret*

• nennesjuttioåtta

Harrrrrrkel!! Huööööööö! Huckkkkchuckkkk Fasen vad det luktar rök här huöööööööckkkkk!!!

page, vill du verkligen ha en sån där rövhålsmun som alla äckliga gamla tanter har som rökt? (funkar skrämselpropaganda??)

Lappis
    hopphopphopphopphopphopohphphphphpapaelihoppas att blastocysterna frodas och mår alldeles utmärkt och bar LÄNGTAR efter att få hänga sig kvar tillsmammans med det där andra ägget som redan sitter där.

Liten
    Bra med en uttagningsinstans, eftersom alla ungar varken skulle få plats eller vara tillräckligt kvalificerade!

F ö känns det som en jävla lång väntan innan det är dags för nästa försök för här är det väl inte lönt att ha samlag för att bli på tjocken. Men det är ju trevlig vardagsunderhållning om inte annat. Fick äntligen komma till i förrgår och det var nog århundradets längsta orgasm, worth waiting for.

• nennesjuttioåtta

AM
    åååh slapstick är min personliga favorit, det tror jag blir en egen kurs, faktiskt (ingår inte i grundutbudet).

Har en kompis vars äldre släkting gjort sig ganska illa genom att halka på ett bananskal men trots skadan är jag så jävla pantad så jag fnissar varje gång jag tänker på det. Det finns ju liksom inte på kartan att det skulle hända på riktigt men så GÖR det det ochfy mig som gottar mig åt andras olycka men PPPWAAHAHAHHAAHAH!

Något annat som är hysteriskt roligt är när Nancy kommer på ställ i hallen och står och tokslirar på laminatgolvet i typ 8 sekunder innan hon får fäste igen och kan fortsätta tokrusa runt i huset. Räknas dock inte som slapstick...

• muggles

Apropå humor - ngn som såg Kvarteret Skatan igår (tror det är repris)? Absolut min humor!!! Jag pratade om att köpa boxen sedan när jag är klar med SATC men maken tyckte inte jag skulle göra det för jag skrattade så högt så det var risk att Moa vaknade

AM: hoppas det inte var jag som missförstod dig!? Jag förstod precis vad du menade men jag ville bara förklara hur _jag_ menade - också.

Lappis: tumhållning pågår!

passion: fråga på du bara! Vi som hängt här hela tiden vet inte ens alla detaljerna än så jag brukar också ställa "dumma" frågor emellanåt

Telis: du kan aldrig bli ego!

Page: hur mår din mamma nu för tiden - funkar det bra med den nye karln?

• muggles

Lappis: varför inte köra på med hela kanonaden med en gång - trombyl, prog e tutti?! Kan det skada?

• Frejis

God morgon
    Megastort GRATTIS till Telis och Telismannen Underbart med det lilla pickande hjärtat och att ni också har tre embryon i frysen. Härligt

Grattis till ett bra RUL Ore!

Det var återigen någonting konstigt med BT igår kväll för att jag inte fick gå in och läsa allt som ni skrivit under dagen.

Blir det förresten någon lunch idag?

En Bia-bädd väcker några minnen Snaily. Jag hade en stor rund historia till mina två taxar en gång i tiden och de började ta sönder den. Min mamma som var på besök lagade duktigt alla små hål och gick sedan ut för att handla. När hon kommer hem har taxarna tagit sönder hela bädden och roat sig med det mjuka innehållet. Gissa vem som var rasande då!

Kaniners magar kan bli en rysligt dyr historia...

Släng de där pinnarna Page!

Svar på tråden Livets stora och små frågor