• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Lapinette

Helt OT! Jag har hittat ett mysigt hus som uppfyller makens krav med närhet till t-bana (2 min). www.karlssonuddare.se/

Det är inte stort men vi behöver inte så stort eftersom vår familj är så liten.

• nennesjuttioåtta

Lappinetttteainen!!!!!
    Skönt att se dig hoppa lite! Kunde inte kolla på länken för jag har inte flash installerat...

• Oupsie

Hej allihopa,

Wow, ett pickande hjärta på vul. Tänk vad häftigt att man kan se det, fast de är så småååå. Grattis Telis!

Själv har jag mensvärk, är snuvig, och måste göra en massa trista, tråkiga saker idag. Men det är väl bara att ta sig i kragen och sätta igång.

Vad skönt att du fått en akupunktörtid, Lappis.

BS, vad mysigt med en liten kattunge

• Oupsie

Det var ett jättegulligt hus, Lapinette. Köp det!

• Lapinette

Tror dock att priset kommer att gå upp rejält samt att vi inte tänkt att köpa hus än... fast jag kollar varje vecka .

• snaily

Lappis, vilket fint litet hus! Ser supermysigt ut. Bara ett stenkast från min systers hus. Köp!

• fru AM

HURRA!!!! Puss på Telis, herr Telis och lilla pickande baby Telis (Televinken?)

Vad jag är glad! Helt klart värt att jag knep med tårna trots att fotvårdstanten skällde på mig!!!

Tjoho!

Nu ska jag kolla in lappis huslänk!

• Lapinette

Men området är supermysigt och så nära till t-banan och en uppväxt härligt lummig tomt.... *drömmer mig bort*.

• Lapinette

Televinken ... ha, ha det var ett bra namn på Telis lilla skrutt.

• nennesjuttioåtta

HAhhaa televinken! Naturligtvis!!!! Åååh jag är också jätteglad och bara sprattlar!

Svar på tråden Livets stora och små frågor