• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • _koko_

Tillbaka, och jag hann!! Lappis - Kan tipsa om att variera med aromamassageterapi ibland (för du ser inte heller ut att ha någon problemhy?!). Störtskönt, och man kan gå tillbaka till jobbet efteråt.

passionsblomman - Kul att du kommit in mer i tråden! Hoppas det tar för er snart!

Välkommen järnkaminen.

frejis - Låter som att du inte ens får TÄNKA på att röra dig, stackare. Hoppas de inte vill hålla dig kvar, men om det är det som krävs för att bebisen ska stanna kvar är det ju såklart värt det!! Blir hemskt nyfiken förresten, är det avd 14 du hamnar på isf? Dit hittar jag.

AM - Hoppas det inte är bråck utan bara lite för mycket googling!

Liten - Bra gjort att ringa om tjänsten! Jag tror säkert att du fick till bra svar på frågorna.

lappis - Jag tycker fotbollssupportrar är läskiga över lag. Har sett några av black armys mest hängivna på nära håll för ett antal år sedan och det var inte de skarpaste knivarna i lådan så att säga (men de våldsammaste).

Vi har fö fått erbjudande om vårt förstaval till dagisplats nu OCKSÅ, herregud vilket i-landsproblem.

• nennesjuttioåtta

förlåt mina egoinlägg...

• Lapinette

kokisen - jag är verkligen prickig efter ha varit hos min ansiktstjej ... numera är det mest på hakan (hormonerna) men hon måste rensa ut rejält på mig. Så lite duttelidutt massage hjälper inte här.

• Lapinette

nenne - MEN nu får du väl allt ta och ge dig!!! Vad då ego-inlägg?! Jag går in här konstant enbart för att kolla om DU har skrivit något. Vi vill veta hur du mår!!!

• passionsblomman

koko: jag hinner knappt LÄSA här ens en gång!

och igår försökte jag skriva flera ggr, men jag blev bara utslängd...

Men jag försöker läsa och fatta galoppen iallafall...

Nenne: ooooo vad jag lider med dig nu!

*håller också tummarna allt jag kan*

• nennesjuttioåtta

Lapnettisen
    tack vännen!

Men alltså, nu har jag mensvärk också. Det borde väl inte vara en bra kombination med brunt blod OCH värk?

• Lapinette

passionsblomman - jag hade också problem att skriva här både igår och i söndags så jag gav upp.

nenne - åter igen en STOR KRAM till dig!

• Lapinette

nenne - du vet att mensvärk kan vara tecken på graviditet ...

• Lapinette

nenne - f'n vad jag lider med dig!! Vet hur jäkla dåligt man mår psykiskt de där sista ruvardagarna.

Svar på tråden Livets stora och små frågor