• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Kanske det rentav!

Nu ska vi se en film, såhär mitt i natten! För vi är ju leeeediga imorgon!

Hej med er så ses vi! Jag kikar säkertin imorgon, fast det är midsommar-veriges heligaste dag.

Villemoa skrev 2009-06-18 23:15:26 följande:
    Kanske i Skhlm:s centrum eller Farsta rentav?
  • Villemoa

Och jag ska vara en riktig tant och titta på "Varuhuset" säsong 2!! Det är riktig kult!
    Vad ska ni se?
    Jag kikar säkert också in i morgon
    passionsblomman skrev 2009-06-18 23:16:58 följande:
    Kanske det rentav! Nu ska vi se en film, såhär mitt i natten! För vi är ju leeeediga imorgon!Hej med er så ses vi! Jag kikar säkertin imorgon, fast det är midsommar-veriges heligaste dag.
  • TinkerBelle

Inte längre. Numera bor jag halvägs till "Lappland"...
    Nja nästan men ändå - Väsby.

Kommer från Nacka ursprungligen och längtar tillbaka.

Villemoa skrev 2009-06-18 23:10:26 följande:
    Hej, hej!Ungefär strax söder om Huddinge Bor du också söder om stan?
  • Im yours
    Ja, alla goa tantvänner, visst har jag vart i Sthlms city idag. Såg dock inga skoslagsmål

Nu ska jag nanna in, är sååååååååå trött. Styrkekramar till alla.
  • Heloise

hej hopp!
    Go TinkerBelles son, fröstår att du är stolt, jag är stolt som en "tuppa" över Panzers betyg. Det värsta med att Panzer hänger i samma trådar som mig; jag vill flätat till alla som är spydiga och elaka. Funderar rätt allvarligt på att snäsa av någon just nu, men Panzer säger att vi inte roar oss med att tag teama, han ska vara så jävla nobel jämt.

• Heloise

Nä nu ska vi gå och lägga oss!
    Imorron är det midsommar, den mest magiska dagen av alla.
    puss och kram

• lillabruden
    Du är för söt!!!
    Jag har alltid någon slags eld i baken känns det som, men jag tar faktiskt tid till det som jag anser är viktigt också. Jag lyckades byta bort ett extra pass på söndag så jag blir ledig fredag-söndag. Och jag jobbar ju heltid på natten så börjar igen måndag kväll 20.45.
    Men jag erkänner att dem senaste veckorna och nästa är väldigt oturligt placerat i min kalender....eftersom kollegan är sjuk måste ju jag jobba, men så har jag egentligen itne tid till övertid :-/
    Men som sagt, hinner med det roliga också!! Idag hade jag o m2b shopping runda kombinerat med nytta (handla mat inför midsommar) och vi hade en jättemysig dag från att vi vaknade till att ajg var tvungen att gå till jobb...så det hjälper ju
    Vi gifter oss 25juli...

Du ska inte backa på dem dära fönstergubbarna!!!! Det är bara till att hota med media, du kan ju alltid nämna att du bloggar eller nått, se om det ger effekt tyvärr måste man spela fult när motståndaren inte ens är med i leken!! *kramar*
    Sonja68 skrev 2009-06-18 08:02:47 följande:
    HEEEEJ Villemoa, välkommen hit! Va' kul me' en till jordnära, vettig tant !Lilla bruden, hinner du verkligen vila och ladda nåt inför bröllopet, tycker du jobbar jämt en massa groteska pass. Jag blir lite orolig för dig, i all välmening. När ska ni vigas?Du verkar hur som helst väldigt energisk; baka efter såna mastodont pass! Jag är impad...Själv är jag i nån sorts koma efter kl 21 och på morgonen tåras ögonen av trötthet.Idag fortsätter fönsterfajten. Ägaren till firman skulle komma och snacka med oss i torsdagskväll och har fortfarande inte dykt upp. Igår ringde jag och då menade han att de är ju i princip klara hos oss, ett par lister att spika upp och så lite målning bara. Men hallå?! Plåtslagerijobbet som inte är klart, och det som är klart är SKITDÅLIGT gjort, och de trasiga fönsterhandtagen, skadan i glaset osv. Nä, det visste han inget om... Kanske för att han aldrig behagar komma till oss och sätta sig ner och prata så vi får komma fram till en lösning. Nä han bara kör på med sin linje. Han vill att VI ska ta dit, och självklart betala för, en besiktningsman som säger vad som ska göras. Men hallå, om du och dina jobbare inte duger till att avgöra vad som behöver göras, är det vårt problem?! Vi är kunder, vi är missnöjda och vi reklamerar ert jobb. Om vi inte kommer överens så visst är det bra att ta dit en oberoende besiktningsman, men det känns inte som att det är något VI ska stå för. Det tyckte inte konsumentvägledaren heller. Vi har inga orimliga krav heller, så det borde gå att bespara både honom och oss den dyra kostnaden för besiktningsmannen. Ähhhh, jag orkar snart inte mer! Han begriper inte hur mycket BADWILL han orsakar sig och sin firma pga sitt beteende.Ledsen damer att ni fick, återigen höra mig gnälla om detta, men någonstans måste det ju ut. Tyvärr blir ni drabbade. Tack för att ni finns !Undrar hur Mulle har det på sin kryssning. Och var är Tinker?? Jag saknar henne!Dfk: Så skönt att höra att man inte är ensammen, jag trodde också att det bara är jag som har det så där. Jag älskar min man såklart, men han har endel tunga, svåra sidor precis som vi alla har. Men jag har slutat ta ansvar för dessa, han är vuxen faktiskt (även om han är 7 år yngre än mig så är jag inte hans mamma). Jag försöker koncentrera mig på dem som faktiskt är BARN i vår familj, och hjälpa dem en bit på traven i detta livet, försöker stötta dem i sin utveckling till att bli bra människor. Går sådär... Kram alla!
  • lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-06-18 12:20:05 följande:
    Hahaha! Har du frågat henne om hon är Italiensk invandrare?
    o va menar du me detta?! *säger i min absoluta bästa lady o lufsen kocken accent*

Svar på tråden Tantvarning 4