• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Ja och du har hjälpt honom jättemycket! way to go Tinker! och sonen!

TinkerBelle skrev 2009-06-18 18:04:36 följande:
    Jag vet!Kan inte sluta pussa och krama på honom.Är liksom den bästa present en mamma kan få.Har inte kommit gratis utna han har verkligen pluggat så det känns extra bra för nu vet han att det lönar sig.
  • TinkerBelle

Tack!!!
    passionsblomman skrev 2009-06-18 18:06:33 följande:
    Ja och du har hjälpt honom jättemycket! way to go Tinker! och sonen!
  • passionsblomman

Ja, alltså, de där vardagarna, då man tjatar om läxor och hjälper och peppar är GANSKA många och inte alla gånger så himla kul
    Då måste en mamam få fira och vra i gasen när det visar sig ge utdelning!

*korkar upp och skålar med Tinker*

Sonen får inte smaka, han kan få lite coca-cola

• Sonja68

Pust....... Sitter med en kall öl och popcorn, värkande skalle och är helt sluuuut.
    Fan, vilket jävla stolpskott den där fönsterkillen! När jag kom hem var min man och han ner i källaren och var redan högröstade och igång. Fönsterapan bjäbbade om att vi var för jävla petiga och att de där och de där skadorna hade vi själva minsann gjort och om hela vårt hus rasade menar vi då att HAN ska bygga upp det igen. osv. osv. osv.
    När jag kom lugnade de ner sig i alla fall. Men fy vilken otrevlig och otäck typ Nej i såna här lägen är jag ganska lugn för det mesta. Jag vägrar liksom att sänka mig till den nivån utan försöker vara saklig.
    Hur som helst så sa han att VI får utse en målare, för HANS målare har sagt att han inte tänker komma till oss mer. Och att detta kommer kosta honom 17-18000 kr och det är pengar han EGENTLIGEN inte skulle behöva betala, för de har gjort sitt jobb enligt reglerna. Men eftersom HAN är så jävla SCHYSST typ, och less på oss så gör han det. "Men när ni valt en målare och han har målat så RING fan inte mig nå mer, tänk inte ens tanken" Va?! Hur kan man säga så till en kund???
    Ang plåtslageriet så ska han skicka hit plåtslagaren så får vi bråka med honom. Stöööööön. KUndorienterad kille, eller hur?!
    Det är väl inte vårat fel att han åker på att betala 18000 kr, hade hans jobbare gjort rätt från början hade det inte behövt kosta så mycket.

• Sonja68

Tinker, härligt att höra från dig, har saknat dig.
    Skålar för dig och sonen! Det är han och du värda !

• Sonja68

Och kan skåla för Panzer som också gjort ett bra jobb, läste jag.
    Skål!

• TinkerBelle

SKÅL!!!

passionsblomman skrev 2009-06-18 18:18:51 följande:
    Ja, alltså, de där vardagarna, då man tjatar om läxor och hjälper och peppar är GANSKA många och inte alla gånger så himla kulDå måste en mamam få fira och vra i gasen när det visar sig ge utdelning!*korkar upp och skålar med Tinker*Sonen får inte smaka, han kan få lite coca-cola
  • TinkerBelle

*sparkar hårt på fönster killen smalben*

Sonja68 skrev 2009-06-18 18:30:35 följande:
    Pust....... Sitter med en kall öl och popcorn, värkande skalle och är helt sluuuut.Fan, vilket jävla stolpskott den där fönsterkillen! När jag kom hem var min man och han ner i källaren och var redan högröstade och igång. Fönsterapan bjäbbade om att vi var för jävla petiga och att de där och de där skadorna hade vi själva minsann gjort och om hela vårt hus rasade menar vi då att HAN ska bygga upp det igen. osv. osv. osv. När jag kom lugnade de ner sig i alla fall. Men fy vilken otrevlig och otäck typ Nej i såna här lägen är jag ganska lugn för det mesta. Jag vägrar liksom att sänka mig till den nivån utan försöker vara saklig. Hur som helst så sa han att VI får utse en målare, för HANS målare har sagt att han inte tänker komma till oss mer. Och att detta kommer kosta honom 17-18000 kr och det är pengar han EGENTLIGEN inte skulle behöva betala, för de har gjort sitt jobb enligt reglerna. Men eftersom HAN är så jävla SCHYSST typ, och less på oss så gör han det. "Men när ni valt en målare och han har målat så RING fan inte mig nå mer, tänk inte ens tanken" Va?! Hur kan man säga så till en kund???Ang plåtslageriet så ska han skicka hit plåtslagaren så får vi bråka med honom. Stöööööön. KUndorienterad kille, eller hur?!Det är väl inte vårat fel att han åker på att betala 18000 kr, hade hans jobbare gjort rätt från början hade det inte behövt kosta så mycket.
  • Daa

*skallar honom lite lätt*

TinkerBelle skrev 2009-06-18 18:41:05 följande:
    *sparkar hårt på fönster killen smalben*
  • Panzerfaust
    Sonja68 skrev 2009-06-18 18:34:20 följande:
    Och kan skåla för Panzer som också gjort ett bra jobb, läste jag.Skål!
    Tack tack och skål.
Svar på tråden Tantvarning 4