• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-18 19:32:17 följande:
    Ja? Och den kategorin skulle vara mer intresserade av "service och kundbemötande " menar du? nej nej, de är intreserade av att kuna styra sin arbetstid och om det är fint väder nog för att golfa...Att de sedan BORDE vara intresserade av sina kunder, det är en helt annan sak.
    Ja, jag levde i den tron eftersom jag trodde de levde på nöjda kunder och gott rykte, men nu vet jag ju att så INTE är fallet. Byggbranschen är rutten...
  • passionsblomman

Det krånglar med min internetuppkoppling här idag
    Kanske ovädret eller så?

Nu har jag målat naglarna-vad svårskrivet det blev då!

Jag brukar aldrig ha naglar utväxta, för det funkar förbaskat dåligt i alla jobb jag haft. Men NU är de jättelånga! Helt ovant och konstigt.

• Villemoa

Asså den där jäkla lyxtråden!! Bra skrivet där blomman! Det verkar som om vissa där inte vill eller kan förstå att de flesta skiter i hur mycket pengar som spenderas utan att det är den taskiga attityden mot dem som inte spenderar mycket pengar, eller bjuder eller vad fasiken det nu är de ojar om!!

• passionsblomman

Tack!

Saken är så uppenbar att skulle ts ens närma sig att tänka till skulle det säga tjong i skallen på henne när alla polletterna trillade ner. Men syna sina egna formuleringar i sömmarna är troligtvis ingenting kvinnan i fråga lagt vidare många minutrar på i livet.

Villemoa skrev 2009-06-18 22:02:24 följande:
    Asså den där jäkla lyxtråden!! Bra skrivet där blomman! Det verkar som om vissa där inte vill eller kan förstå att de flesta skiter i hur mycket pengar som spenderas utan att det är den taskiga attityden mot dem som inte spenderar mycket pengar, eller bjuder eller vad fasiken det nu är de ojar om!!
  • Villemoa

Nä formuleringar är inget ts kan ha hållt på med, h*n har haft fullt upp med att armbåga sig fram i livet, på ett oödmjukt (är det ens ett ord?) sätt och förvånas över varför vederbörande blir "påhoppad" på ett forum när h*n uttrycker sig som en ångvält!!

By the way, du har fått ett gensvar i samma tråd från annan än ts.
    passionsblomman skrev 2009-06-18 22:06:13 följande:
    Tack! Saken är så uppenbar att skulle ts ens närma sig att tänka till skulle det säga tjong i skallen på henne när alla polletterna trillade ner. Men syna sina egna formuleringar i sömmarna är troligtvis ingenting kvinnan i fråga lagt vidare många minutrar på i livet.
  • Villemoa

Läste det.. men jag tror faktiskt inte att folk vill förstå det man säger, de bara hakar upp sig på att man svarar B på deras A.

• passionsblomman

Nä, hon fattade inte. Inte ett dugg.

Nu kom min sambo hem. Det hade blivit slagsmål i hans centrum idag. I en skoaffär. Mellan två kvinnor. De kastade skor på varandra.

Så min man fick komma rusande och rädda butiksägaren från att få hela stället rivet.

I´m yours, skulle inte du till sthlm? Du är väl inte ute och röjer i skoaffärerna?

Villemoa skrev 2009-06-18 22:23:51 följande:
    Läste det.. men jag tror faktiskt inte att folk vill förstå det man säger, de bara hakar upp sig på att man svarar B på deras A.
Svar på tråden Tantvarning 4