• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Jag är en tant tralalalaaa Jag är en tant tralallalaaaaa.

jag har just anmält ett inlägg som reklam, visst är man tant då

En tjej som lagt ut namn, hemsida och erbjuder sig att baka tårtor till rätt pris, ta bara kontakt...
    I tråden vad är det under sugarpasten...

• Daa

Kikar in och önskar alla tanterna en trevlig midsommar.
    Kram på er.

• Im yours

Mmmmmm blomman, inte lätt alla gånger. Tröstekramar kommer härifrån ...........

Trevlig midsommar!

• lillabruden

hahaha fjällbruttan, gör du reklam för reklamen? Bra gjort tycker jag iallafall!!! Tantpower!!!

hur ska det gå för mig idag.....kl är bara 15.25 o jag är redan slut.....ska lägga mig en gnutta....

Glad midsommar med bubbar och bär
    skit i att solen inte är här
    Kul kan man ha ändå
    bättre firande kan man ju inte få

• passionsblomman

Gosh vad mätt man blir av all god mat!

Sonen vann på lotteriet nere vid ängen, så han valde en kasse med chips, läsk och némn massa godis!

Vi har påbörjat vår midsommartrekamp med grenen pilkastning. Tyvärr leder min sambo nesligt nog, men akta er vad stryk han ska få i krocket!

Jag tar minuset med någorlunda ro denna dag. Det blir ju inte bättre av att deppa ihop. Men någon sexorgie mitt i väntan på tant röd, nädu lilla bruden, det är inte min melodi. Nu kan det dessutom definitivt inte leda till barn, för det är en omöjlighet vid just den här tidpunkten i cykeln. Det är ju det som är så frbannat dryyygt, att det faktiskt bara finns EN dag varje månad-om ens det, som det KAN bli, och då är det GANSKA många faktorer som ska stämma för at det ska bli bingo.

Mysigt familjeliv däremot, det ska jag ha hela helgen.

• TinkerBelle

Hej hej tanter, idag har vi varit på Skansen, titat på när dem "majat" och rest majstången. Jag, dottra och min syster har dansat medan pojkarna tittade på.

Trotts utlovat regn så sken solen mellan alla molnen och det kom endast några få droppar.

Har precis kört min syster till pendeltået. Nu ska jag krypa upp i soffan med lillan och mysa.

HA EN FORTSATT UNDERBAR MIDSOMMAR!!!
    *stor kram*

• MulleNuh

HEEEEEEEEJ alla!!

Nu har vi kommit hem och vi har haft det HEEELT fantastiskt! Jag har gått upp 5 kilo på dessa 4 dagar!

• Im yours

Hej, frulle mulle VÄLKOMMEN HEM! Härligt att ni haft det bra på bröllopsresan. Kramar från mig.

Svar på tråden Tantvarning 4