• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Stackar kissemisse... Jag ser det hela framför mig.
    Hur ska ni hitta henne??

• passionsblomman

Ja, eller så.. Hon är redigt trind iallafall...jag hoppas att det inte blir mer än fyra, för sen blir det så trassligt medalla tassar med små klor som fastnar i precis allting...
    och lite synd om mamman när det blir massor också...i somras fick ede två var bara, det var perfekt.
    fast oj vad de flyttade runt ppå varandras i början...

• MulleNuh

Hej^tanter!! Fy va B med magsjukan blomman!! Lider med dig.

Jag är så nervös så jag bajjar knäck!! Min chef ringde och sa att i morgon ska JAG sitta och hålla riktiga arbetsintervjuer! WHAT!!!!! Jag har aldrig gjort nåt sånt innan! Fyyy.. Tänk om jag gör bort mig!!!

• Sonja68

De kommer gå så bra så Mulle!! Har du några riktlinjer, nån mall eller nåt sånt att gå efter, vilka frågor och så menar jag?
    Du grejjar det!
    KUL ändå att du får ett sånt förtroende

• MulleNuh

Tack.. Joo visst får jag en mall med frågor.. Och så får jah ju tänka att dom som kommer tror ju att jag är nån världsvan chef så dom är säkert mer nervösa än jag!

Men jag har ju suttit hemma i 1,5 år och pratat bebisspråk. Så självklart blir man supernervös!

Sonja68 skrev 2009-05-19 16:37:56 följande:
    De kommer gå så bra så Mulle!! Har du några riktlinjer, nån mall eller nåt sånt att gå efter, vilka frågor och så menar jag?Du grejjar det!KUL ändå att du får ett sånt förtroende
  • dfk

Mulle! Efter allt bebisspråk är du nu mogen för att ta dig an detta! Som du säger de är nog ännu mer nervösa. Heja dig!

• TinkerBelle

Mulle: Om din chef har gett dig ett sånt uppdrag så är det för att han/hon har förtroende för att du är mogen uppgiften.

Låt dem ansökande sälja sig själva.
    Ställ frågorna efter mallen ? glöm inte bort att lyssna och ta anteckningar!

Jag antar att du antingen själv har jobbat på den position som skall rekryteras eller jobbat i en nära relation till den rollen.
    Fundera på vad du värdesätter för egenskaper och kvalifikationer.

Om det är en tjänst i ett team kan det också vara en bra ide att ha gruppen som personen ska jobba med i åtanken fundera på om det rent kemiskt skulle fungera.

Jag tror att om du använder den där magkänslan som bara tanter har så kommer det att gå kanon!

Lycka till!

• passionsblomman

Oj vad spännande MUlle!

Jag skulle också vara nervös! Men vad KUL också!

Snacka om att du är inslängd i vuxenvärlden igen!
    Har huvudvärken släppt?

Själv har jag ätit lite pyttipanna. Hoppas den håller sig där den ska vara nu.

• MulleNuh

Tack för allas HEJA MULLE!

Ja men så illa kan det ju inte gå! Som du sa Tinkerbell.. Lyssna och anteckna... Det är viktigt..

Jag kommer ju inte ha något direkt löneprat med dom så den biten slipper jag iaf..

• passionsblomman

Åh, nu handlar det om hur vanligt det blivit med kackerlackor i våra Svenska hem...Ryyyyyyys! Fy fasen vad skitäckligt!

Svar på tråden Tantvarning 4